Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/11/18/18-11-2014/
– Q: “WTF devs I live in Volgograd (Stalingrad) why did you not put the house I live in on the map and deleted it to make room for one of the bases?” A (SerB): *sobbing*
– Q: “Developers, currently I am grinding with T-34-3 and I am doing a lot of damage with someone else spotting. If you are going to nerf viewrange, will you give premium tanks some profit compensation for the loss of damage done when someone else was spotting?” A (SerB): “Let’s say we reduce the viewrange. If we reduce the viewrange, damage with someone else spotting will make a larger share from the total damage done. Are you proposing to reduce the rates in order to keep the situation as it is now? Okay, we’ll think about it!”
– Q: “Why are you making unfair missions/events?” A (SerB): “So greedy kids like you suffer”
– Storm states, that if you have a sharp FPS drop when you “light up” (scout) several enemies at once, it might mean your HDD is slow and takes a long time to load the models. Defragmentation sometimes helps somewhat.
– Individual Missions (the ones in 0.9.5 with Object 260, T55A and T28 Concept) will not be time-limited (SS: as in, there will not be a specific time limit in which you have to achieve the objective), but Storm at the same time is warning that you shouldn’t be too happy about that just yet, because the conditions will be difficult.
- – D: “WTF Devs io vivo a Volgograd (Stalingrado) perché non avete messo la casa in cui vivo sulla mappa, eliminandola per far posto ad una delle basi?” (Serb): * sospira *
- – Q: “Sviluppatori, attualmente sto grindando con T-34-3 e sto facendo un sacco di danni con qualcun altro che avvista. Se avete intenzione di depotenziare il viewrange, ci sarà qualche compensazione nel profitto dei carri premium quando qualche altro avvista?” R (Serb): “Partliamo della riduzione del raggio visivo. Se si riuscirà a ridurre la viewrange, il danno mentre qualcun altro avvista sarà maggiormente condiviso rispetto al danno totale. Si propone di ridurre il rateo al fine di mantenere la situazione così com’è ora? Ok, ci penseremo!”
- – Q: “Perché rendete difficili le missioni e gli eventi?” (Serb): “per far soffrire i ragazzini taccagni come voi”
- – Storm afferma che se si avverte un forte calo di FPS quando si avvistano più nemici alla volta, tuttavia, potrebbe anche significare che il DISCO RIGIDO è lento e impiega molto tempo per caricare i modelli. A volte aiuta un po’ la deframmentazione.
- – le Missioni individuali (quelle in 0.9.5 con l’obj 260, T55A e T28 Concept) non saranno limitate nel tempo, ma Storm avvisa di non essere troppo contenti, perché le condizioni saranno veramente difficili.