WoT individual missions bugs and tricks
Source – http://ftr.wot-news.com/2015/01/17/just-how-fucked-the-ims-are/#more-21440
Several bugs and problems come with the new individual missions:
– mistranslation: there are a lot of mistranslation from Russian to English/French/Italian/ecc. For example a mission requires to damage module, but the original mission wants to knock out a enemy module (red, not yellow module) and so on.
– old mods: old mods can interfer with the visualization of the mission requirements. You can see old requirements (9.5 test) instead the last release of individual missions (9.5 final).
– tricks: for example, a mission requires that you end of battle without damaged module. Get killed, your modules will be all destroyed and not damaged! Or you can use particulary tanks to complete some missions. A LT mission wants you damage 3 targets while you moving on. You can use a Valentine, it’s a light tank, it’s well armored and can shoot easily while moving. An arty mission requires 500 dmg points and you have to stay unspotted for whole battle. You can deal easily 500 dmg points, after drown yourself and, if you’re not spotted, you will count unspotted for entire battle.
- Problemi di traduzione: ci sono problemi di traduzione dal russo all’inglese, italiano, francese, ecc. Ad esempio una missione in inglese chiede di danneggiare un modulo nemico. In realtà in russo vuole che venga disabilitato (rosso e non giallo).
- Vecchie modo: causano la visualizzazione delle vecchie missioni presenti nel test 9.5. Evidentemente esse sono presenti nella 9.5 ufficiale senza essere state cancellate. Le vecchie mod ripescano queste vecchie missioni solo nella visualizzazione del vostro client.
- Trucchi: praticamente molte missioni si completano con stupidi trucchetti. Ad esempio una missione richiede che si finisca la battaglia senza moduli danneggiati. Se ne avete uno e non avete più come ripararlo, fatevi distruggere alla fine della battaglia e i moduli risulteranno distrutti e non danneggiati. La missione che richiede di danneggiare con un leggero in movimento 3, 5 o più carri si può svolgere con il Valentine, che è lento, corazzato e spara in movimento con più precisione. Altro esempio, la missione dell’arty che deve causare 500 danni e rimanere non avvistata: beh i 500 danni si fanno facile, poi affondatevi se non siete ancora avvistati e la missione sarà completata.