World of Tanks news 16 02 2015
Source – http://ftr.wot-news.com/2015/02/16/16-2-2015/
– the fact that there won’t be LT9 and LT10 does not mean that LT8 tanks are equal to MT10 or HT10 in combat, it means they are the best scouts in the game (best suited for the role)
– on long distances, the coordinates of tanks are not accurate, because they get updated only once in a while to optimize server traffic and therefore, they are “estimated” by the client before they get updated by the server again. That can lead to cases, where you shoot at very long distance, but the target is “no longer there” because its position changed server-side, but not client-side due to infrequent (relatively) updates. This can lead to a “ghost shell” effect on long distances, when the player sees the shell pass through the target, while on the server, the target is already somewhere else.
– Q: “I suggest removing arty from the servers for a month and then analyse the results!” A: “I will write this proposal to SerB…” (SS: this is sarcasm. I hope.)
– a player has a feeling that after 9.6, shells started flying slower. Storm states it’s just his feeling.
– the fact that from 9.6, the rule that open-topped vehicles have more viewrange was cancelled does NOT mean that open-topped vehicles will be able to mount ventilation
– Israeli Merkava Mk.I will most likely not appear in WoT, the problem does not seem to be the gun, but the fact that there’s no tree to put it in
– introducing two shell distributions (one for unaimed aim circle and one for fully aimed aim circle) would introduce more camping (SS: as in, everyone would want the critical accuracy advantage)
– German gun penetration used in the game is based on Soviet penetration tables (and methods) at distance of 100 meters
- – Il fatto che non ci saranno LT9 e LT10 non significa che LT8 serbatoi sono pari a medi e pesanti tier 10 in combattimento, ciò significa solo che sono i migliori scout nel gioco (ideale per il ruoli prefisso)
- – sulle lunghe distanze, le coordinate dei carri non sono accurate, poiché si aggiorna solo per ottimizzare il traffico del server e quindi sono calcolati a stima dal client prima dell’aggiornamento del server. Ciò può portare a casi in cui si spara a lunga distanza, ma l’obiettivo non è “più lì” perché la sua posizione cambia lato server, ma non lato client a causa di frequenti (relativamente) aggiornamenti. Ciò può condurre ad un effetto “ghost shell” sulle lunghe distanze, quando il giocatore vede il proiettile passare attraverso il bersaglio lato client, mentre sul server l’obiettivo è già altrove.
- – D: “suggerisco rimozione delle arty dal server per un mese e poi analizzare i risultati!” A: “scriverò questa proposta in Serb…” (sarcasmo, ndt)
- – un giocatore ha la sensazione che dopo 9,6 , i proiettili dei carri siano più lenti. Storm afferma che è solo una sua sensazione.
- – Il fatto che dalla 9,6 la regola che i veicoli scoperti non abbiano più viewrange di altri sia stata annullata non significa che i veicoli scoperti siano di conseguenza in grado di montare la ventilazione migliorata
- – il Merkava Mk.I probabilmente non apparirà su WoT, il problema non sembra essere il cannone, ma il fatto che non c’è un albero nazionale a disposizione
- – introdurre due proiettili diversi, uno per il cerchio aperto e uno per il cerchio chiuso favorirebbe solo più camping
- – i cannoni tedeschi hanno la loro penetrazione aggiustata sulla base delle tabelle sovietiche con il riferimento dei 100 metri.