World of Tanks news 03 04 2015 pt1
Source – http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/04/03042015-q.html
– Spaced armor hits (even when the spaced armor itself blocks the damage) count towards damage blocked by armor only if the trajectory of the shell would cross the hull of the tank if it continued though the spaced armor plate;
– Tiger II in HD will come soon;
– Storm, regarding what “bad” maps should be removed: there is no unified opinion among the players and developers as to which maps are actually bad;
– 9.7 will bring not only the fixing of the issues that arose in the 9.7 testing, but also fixing of many pre-9.7 crashes;
– “Three caliber rule” will not be removed;
– Advanced anti-aliasing (instead of FXAA) is being developed;
– New Dx11 render is being developed;
– The reason the “fun” modes are not in the game constantly is that the developers would have to rework them each patch to work with new game features, it’s a lot of extra work;
– XP bonus for tanking will come, soon (however, the bonus will be only to XP, not credits);
– No new info on Polish premium tanks;
– Soviet heavy tank viewrange will not be buffed;
– Dynamic tank characteristics in the garage are being constantly postponed since there are more important tasks to do;
– Q: “What about crappy (too hard) individual missions?” A: “Wait for 9.8”;
– Some players were complaining about the light render on tracks (tracks lit up even though they should be in shadow), Storm states it’s due to optimization and it’s fine on higher details;
– It’s possible but not sure that large caliber assault guns (Sturmpanzer IV and such) will be introduced in the game – the main issue with them is that large alpha messes up the gameplay;
- – I colpi sulla corazza spaziata contano solo se la traiettoria del proiettile attraversa la scafo del carro e va oltre la corazza spaziata;
- – Tiger II in HD verrà presto;
- – Storm, sulle “cattive” mappe che dovrebbero essere rimosse: non c’è parere unificato tra i giocatori e gli sviluppatori su quali mappe sono cattive;
- – 9,7 anni porterà non solo la correzione dei problemi che sono sorti nel test 9,7 , ma anche di molti blocchi pre-9.7;
- – la regola dei “Tre calibri” non deve essere rimosso;
- – anti-aliasing avanzato (anziché FXAA) è in via di sviluppo;
- – Nuovo rendering Dx11 È in via di sviluppo;
- – Il motivo per cui le modalità fun non sono sempre in gioco, è che gli sviluppatori avrebbero per aggiornarle ad ogni patch con le nuove caratteristiche di gioco, è un sacco di lavoro supplementare;
- – XP bonus per il danno bloccato dalla corazza verràpresto (tuttavia, il bonus sarà solo per XP e non crediti);
- – Nessuna nuova info su carri premium polacchi;
- – i carri pesante Sovietici non avranno il raggio visivo potenziato;
- – le caratteristiche dinamico del carro nel garage sono costantemente rinviate poiché ci sono più cose importanti da fare;
- – D: missioni personali troppo difficili?” A: “Attendere la 9,8 “;
- – Alcuni lettori si lamentavano dei riflessi di luce sui cingoli, Storm afferma che ciò è dovuto alla ottimizzazione e va bene per i dettagli;
- – è possibile, ma non è sicuro che i grandi cannoni d’assalto (Sturmpanzer IV e simili) saranno introdotti in gioco, il problema principale è che il grande danno alfa rovini il gioco;