World of Tanks Swamp map update
“The map Swamp underwent some significant changes in order to ensure balanced gameplay. It was decided to move the capture and respawn points to the north-west and south-east parts of the map. These adjustments are intended to change the gameplay from “circular” (where teams attack in one direction, and at the same time defend another) to “counter” (where both teams attack in all directions). Major changes were also applied to the central part of the map in order to increase activity in this area. The flanks of the location were reworked as well: in the western part of the map a town has been moved and changed – in the eastern part some landscape changes were implemented.”
http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/version-99-map-changes/
La mappa Palude ha subito alcune modifiche significative al fine di garantire un gameplay bilanciato. Si è deciso di spostare i punti cattura e respawn nelle parti nord-ovest e sud-est della mappa. Questi cambiamenti sono intesi a modificare il gioco da “circolare” (dove l’attacco delle squadre avviene in una direzione e allo stesso tempo si difende l’altro lato) a “Timer” (dove entrambe le squadre attaccano in tutte le direzioni). Importanti cambiamenti sono stati applicati anche alla parte centrale della mappa per aumentare l’attività in questo settore. I fianchi della palude sono stati rielaborati e nella parte occidentale della mappa una città è stato spostato e cambiata – nella parte orientale sono state attuate alcune modifiche del paesaggio.