Ruinberg
- From the field, a new line of shrubs has been added in order to counter the north team having a clear view on the southern teams advance into the town.
- The edge of town has a new alcove allowing the southern team to advance quickly and take position to engage the northern team.
- A new alcove has also been added for the southern team to have a better position to hold the town center.
Pilsen
- New hills at the 1/2 line have been added to allow TDs to support pushes along the western side. The terrain along that side has also been elevated to bring it in line with the rest of the map.
- More cover has been added between the buildings to allow players to better be able to switch flanks and the center factory has been opened up, with some more exposed positions.
- As some of you may remember from Supertest, coal and slag hills have been added, with the eastern flank opened up for medium and light tanks. TD hills have also been added to the north and south sections of this area.
- The far eastern portion of the map now has a road with dense shrubbery, allowing scouts an opportunity for spotting in this area.
Fisherman’s Bay
- Terrain along the valley in the 1 line has been evened out a bit more for both teams, hopefully removing any consistent advantage for one team.
- The theme of evening out terrain extends over into the central town area, the terrain of this area has been altered as well, allowing for more than just vehicles with gun depression to be able to fight effectively here.
Ruinberg
Dal campo, è stata aggiunta una nuova linea di arbusti per contrastare la squadra del nord che ha una visione chiara delle squadre del sud che avanzano nella città.
Il bordo della città ha una nuova alcova che consente alla squadra del sud di avanzare rapidamente e prendere posizione per ingaggiare la squadra del nord.
È stata aggiunta una nuova alcova per la squadra del sud per avere una posizione migliore per contenere il centro città.
Pilsenmap_ch_p
Nuove colline sulla linea 1/2 sono state aggiunte per consentire ai TD di supportare le spinte lungo il lato occidentale. Anche il terreno lungo quel lato è stato elevato per portarlo in linea con il resto della mappa.
È stata aggiunta una maggiore copertura tra gli edifici per consentire ai giocatori di essere in grado di cambiare i fianchi e la fabbrica centrale è stata aperta, con alcune posizioni più esposte.
Come alcuni di voi ricorderanno da Supertest, sono state aggiunte le colline di carbone e scorie, con il fianco orientale aperto per carri armati medi e leggeri. Anche le colline TD sono state aggiunte alle sezioni nord e sud di quest’area.
La parte più orientale della mappa ora ha una strada con fitti arbusti, che consente agli esploratori l’opportunità di avvistare in questa zona.
Fisherman’s Bay
Il terreno lungo la vallata nella 1 linea è stato livellato un po ‘di più per entrambe le squadre, con la speranza di rimuovere ogni vantaggio consistente per una squadra.
Anche il terreno di questa zona è stato alterato, consentendo a più di un semplice veicolo con la depressione del cannone di poter combattere efficacemente qui.