More importantly, some things from the last episode of “Evolution of Graphics: version 1.0 – the beginning of the future”:
- When it comes to maps, we do not hide our plans. Province … is a map for the Italian branch. Rather unique. Obviously it is quite small, even after increasing the size to 850 by 850 meters, but we will see how we will play. In terms visual appearance is fantastic. Let’s see;
- Studzianki is, of course, linked to Poland. Studzianki is a Polish map, inspired by a historical place, but it is not urban, so it was a little easier. It is a rural map, quite open;
- As for Kharkov, we have two options. We can refine the old Kharkiv or throw away the map, create a new Kharkov, but with the same square;
- We are trying to revive some old maps. But I’m not talking about Dragon’s Ridge. Rather, I mean the old maps, which we have long since withdrawn and which we will now rejuvenate. We will give them a second life;
- Old maps … we have an idea to restore Porto … smart enough, a bit ‘two in one;
- We are also working on new maps. We have a city map, a semi-rural map and specific regional maps. But for now our engineers will finish them, add effects, etc .;
- You can summon various miracles on Havok. We will see, there are many experiments that await us. We have technology, we will use its potential. We can not promise anything specific, like night battles, sunsets, damage or meteorological effects. If something people like it, it might appear;
- Now the new contents are important, that is Italian and Polish, as promised. The Italians introduce a new mechanism, here we have some really interesting vehicles, especially at the highest levels, the eighth, the tenth;
- Enter new game mechanics, there will also be new game modes and this year there will be many other things related to the game;
- The personal missions 2.0, which we mentioned in February, will appear later this year;
- We are also intensively working on new equipment. We’ll see: maybe it will be this year, maybe not, but we’ll try;
- We plan many events for our players;
- We will rework premium vehicles. Now the KV-5 should already come to the test, it will be renewed;
- Matching players, number of artilleries, number of light tanks and many other things
Ancora più importante, le cose dall’ultimo episodio di ” Evolution of Graphics: versione 1.0 – l’inizio del futuro “:
- Quando si tratta di mappe, non nascondiamo i nostri piani. Provincia … è una mappa per la filiale italiana. Piuttosto unico, nel tuo stile. Ovviamente è piuttosto piccola, anche dopo aver aumentato le dimensioni a 850 per 850 metri, ma vedremo come ci si giocherà. In termini di aspetto visivo fantastico. Vediamo;
- Studzianki è, ovviamente, legata alla Polonia. Studzianki è una mappa polacca, ispirata a un luogo storico, ma non è urbana, quindi è stato un po ‘più facile. È una mappa rurale, abbastanza aperta;
- Per quanto riguarda Kharkov, abbiamo due opzioni. Possiamo affinare il vecchio Kharkiv o buttare via la mappa, creare un nuovo Kharkov, ma con lo stesso quadrato;
- Stiamo cercando di rianimare alcune vecchie mappe. Non ne parlerò, ma non sto parlando di Dragon’s Ridge. Piuttosto, intendo le vecchie mappe, che abbiamo ritirato da tempo e che ora ringiovaniremo. Daremo loro una seconda vita;
- Vecchie mappe … abbiamo un’idea per ripristinare Porto … abbastanza intelligente, un po ‘due in uno ;
- Stiamo anche lavorando su nuove mappe. Abbiamo una mappa cittadina, una mappa semi-rurale e mappe regionali specifiche. Ma per ora i nostri ingegneri li rifiniscono, aggiungono effetti, ecc .;
- Puoi evocare vari miracoli su Havok. Vedremo, ci sono molti esperimenti che ci aspettano. Abbiamo tecnologia, useremo il suo potenziale. Non possiamo promettere nulla di specifico, come battaglie di notte, tramonti, danni o effetti meteorologici. Se qualcosa piace ai giocatori, potrebbe apparire;
- Ora i nuovi contenuti sono importanti, cioè italiani e polacchi, come promesso. Gli italiani introducono un nuovo meccanismo, qui abbiamo alcuni veicoli davvero interessanti, specialmente ai livelli più alti, l’ottavo, il decimo;
- Inserisci nuove meccaniche di gioco, ci saranno anche nuove modalità di gioco e quest’anno ci saranno molte altre cose relative al gioco;
- Le missioni personali 2.0, che abbiamo menzionato a febbraio, appariranno più tardi quest’anno;
- Stiamo anche intensamente lavorando su nuove attrezzature. Vedremo: forse sarà quest’anno, forse no, ma ci proviamo;
- Pianifichiamo molti eventi per i nostri giocatori;
- Prenderemo veicoli premium. Ora il KV-5 dovrebbe già venire alla prova, nel supermercato sarà rinnovato;
- Abbinamento giocatori, numero di artiglierie, numero di carri armati leggeri e molte altre cose.