The moment of the appearance of K91 and of the obj 277 in the game is approaching. If I had forgotten them, they are the mysterious Soviet Xs. The supertesters confirmed that both tanks make sense and we remained faithful to the original concept: K91 is a medium support tank and the 277 is a heavy assault tank.
Ok, we took care of the best tanks, it’s time to lower the levels! Today we are starting the supertest of the Object 430 version II. The tank will change and a lot. Currently, it is a close-range tank with strong alpha and armor. Instead the version tested on Supertest is like the Missing Link of Evolution between Object 416 and K91: a tank with a turret on the back with good accuracy and aiming time. A smaller amount of HP (1,600) and paper armor means you have to forget close combat, but there are opportunities to fight like a sniper, moving fast on the battlefield.
Why do we change object 430 II in this way? The 416 is very popular among the players, so we decided to adapt the same style of play as a model for the entire branch of the Soviet medium tanks with the tower at the back.
We hope this will give you an image of the tanks mentioned above and their roles. We will add more detailed information just before it is introduced into the game. When will this happen? Relatively early – probably this summer. Do not forget to keep track of the information on our official website and … we’re back to test tanks on super-test!
Obj 430 Version II. Proposed parameters:
Level: MT-9, Russia,
HP: 1 700 1 600
Maximum speed / reverse speed: 55 / -20 km / h
Rotation speed: 50.06 ° / s 48 ° / s
Turret rotation speed: 41.72 ° / s 40 ° / s.
Visual range: 390 m 400 m
Hull armor: 120/80/40 80/60/40
Armor Tower: 248/185/63 180/120/50
Damage: 320/320/420
Penetration: 219/330/50
Loading time: 7.67 seconds 8.0 s
Dispersion at over 100 m: 0.36 0.35
Aiming time: 2.78 seconds 2.0 s
Depression / Elevation: -4 / +16
Si avvicina il momento dell’apparizione di K91 e dell’obj 277 nel gioco. Nel caso lo avessi dimenticato: si tratta dei misteriosi X sovietici. I supertesters hanno confermato che entrambi i carri armati hanno senso e siamo rimasti fedeli al concetto originale: K91 è un carro armato medio di supporto e il 277 è un carro armato d’assalto pesante.
Ok, ci siamo occupati delle macchine migliori, è ora di abbassare i livelli! Oggi stiamo iniziando il supertest dell’ Object 430 versione II. Il carro cambierà e molto. Attualmente, è un carro armato da distanza ravvicinata, con forti alfa e corazze. Invece la versione testata su Supertest è come il Missing Link of Evolution tra Object 416 e K91: un carro armato con una torretta sul retro con buona precisione e velocità di mira. Una quantità minore di HP (1.600) e corazze di carta significa che devi dimenticare il combattimento corpo a corpo, ma ci sono opportunità di combattere come un cecchino, muovendosi sul campo di battaglia.
Perché cambiamo l’object 430 II in questo modo? Il 416 è molto popolare tra i giocatori, quindi abbiamo deciso di adattare lo stesso stile di gioco di un modello per l’intero ramo dei medi sovietici con la torre sul retro.
Speriamo che questo ti dia un’immagine dei carri armati sopra menzionati e dei loro ruoli. Aggiungeremo informazioni più dettagliate poco prima che vengano introdotte nel gioco. Quando accadrà questo? Relativamente presto – probabilmente questa estate. Non dimenticare di tenere traccia delle informazioni sul nostro sito web ufficiale e…. siamo tornati ai super-test dei carri armati!
Obj 430 Versione II. Parametri proposti:
Livello: MT-9, Russia,
HP :1 700 1 600
Velocità massima / Velocità inversa: 55 / -20 km / h
Velocità di rotazione:50,06 ° / s 48 ° / s
Velocità di rotazione torretta:41,72 ° / s 40 ° / s. Visualizza
Raggio visivo :390 m 400 m
Corazza scafo: 120/80/40 80/60/40
Corazza Torre :248/185/63 180/120/50
Danno: 320/320/420
Penetrazione: 219/330/50
Tempo di ricarica:7,67 secondi 8,0 s
Dispersione a oltre 100 m:0,36 0,35
Tempo di puntamento:2,78 secondi 2.0 s
Depressione / Elevazione: -4 / +16