Empire’s Border map goes directly to the test server. Today we will test small changes to improve the efficiency of the TD. We will also check if the new position works well in the mode of encounter and assaults (yes, you will soon get a map for these modes, the first time in a long time!)
What is the Empire Border?
The map indicated the attack directions for various vehicle classes, divided by hills and Great Wall. You will probably say “ah, another corridor map!” And you’ll be right. However, we have dealt with every type of vehicle.
The first zone is for medium tanks, regardless of their specificity. There are snipers scattered near the Great Wall and many shields along the red line.
The light tanks can try their hand in the second zone, excellent for active spotting and instant breaks. Both tactics are risky, but they can generously reward such games, giving the allies a decisive advantage in battle.
Medium and heavy tanks with a good depression will feel at home in the third zone. Taking control here is terribly important. We expect big fights there.
Heavy tanks with a bad depression can also fight in zone 4. Bring large guns, heavy armor and expert crew!
The tank destroyers will be able to support the allies from zone 5, where they grow welcoming and lush bushes.
We examine the readiness of the map in random battles and we evaluate the reasonableness also for encounter and assaults.
Mappa Empire Border va direttamente al server principale. Oggi testeremo piccoli cambiamenti per migliorare l’efficienza dei cacciacarri. Controlleremo anche se la nuova posizione funziona bene nella modalità di incontro con assalti (sì, presto otterrai una mappa per queste modalità, la prima volta da molto tempo!)
Cosa è il Empire Border?
La mappa ha indicato le direzioni di attacco per varie classi di veicoli, divise per colline e Grande Muraglia. Probabilmente dirai “ah, un’altra mappa corridoio!” E avrai ragione. Tuttavia, ci siamo occupati di ogni tipo di veicolo.
La prima zona è per i carri medi, indipendentemente dalla loro specificità. Ci sono cecchini sparsi vicino alla Grande Muraglia e molti scudi lungo la linea rossa.
I carri armati leggeri possono cimentarsi nella seconda zona, ottima per spotting attivi e pause istantanee. Entrambe le tattiche sono rischiose, ma possono ricompensare generosamente tali giochi, dando agli alleati un vantaggio decisivo in battaglia.
Carri medi e pesanti con una buona depressione si sentiranno a casa nella terza zona. Prendere il controllo qui è terribilmente importante. Ci aspettiamo grandi lotte lì.
I carri armati pesanti possono anche combattere nella zona 4. Portare grandi cannoni, corazze pesanti e personale esperto!
I cacciacarri saranno in grado di supportare gli alleati dalla zona 5, dove crescono cespugli accoglienti e rigogliosi.
Esaminiamo la prontezza della mappa per l’incontro in battaglie casuali e valutiamo la ragionevolezza anche con gli assalti.
And Highway?
Highway is okay. During the remastering of this map in HD, we have done our best to preserve its characteristic style of play. Today we will see if we will succeed. So prepare and admire the opinions! Elaborate Highway is beautiful and evocative. Warm up your Maus’ engines and listen to “Highway to hell”! It’s time to go!
E Highway?
Highway è a posto. Durante la rimasterizzazione di questa mappa in HD, abbiamo fatto il possibile per preservare il suo caratteristico stile di gioco. Oggi vedremo se ci riusciremo. Quindi preparati e ammira le opinioni! Highway elaborata è bella e suggestiva. Riscalda i motori dei tuoi Maus e ascolta “Highway to hell”! È ora di andare!