ST. Halloween Consumables. PvP mode “The Filth battle”.
Players will be able to use special consumbles in new PvP Halloween mode. The efficiency of some consumbles increases if the team is outnumbered.
Ghoul (Benson)
Covert repairs
Reduces visibility and restores hit points, if the ship is not detected by enemies.
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Immortal engine boost.
Temporarily increases maximum of ship speed. The ship can’t be destroyed while the engine boost is active. Gives a temporary immunity to filth.
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Steel Rat (Z-23)
Anti-inversion charge
Each hit by a shell or torpedo in an ally restores hit points to him and to himself. The MG recharge time is reduced.
Steam smoke generator.
Works like a regular smoke generator.
Emergency ration
All allies within a radius receive +1 charge of consumables until the end of the battle.
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Razorworm (Kiev)
Reversal at anchor
Instantly turns the ship 180 degrees, restoring hit points immediately.
Anti-guidance system III
Opponents receive a temporary penalty to accuracy from their Main Guns.
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Scarab (Charles Martel)
The inversion charge
Restores the ship’s hit points for each hit on enemy ships.
Live armor
Converts the damage received from ships to the ship’s hit points.
Hydroacoustic search III
Works like a regular hydroacoustic search.
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Octopus (Mogami)
Search radar III
Works like a regular radar.
Radiance III
Instantly restores hit points to all allied ships.
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Leviathan (North Caroline)
Infernal concentration
Increases the accuracy of the Main Guns. The maximum dispersion of shells is greatly reduced.
Repair area III
Creates a repair zone around the ship, restoring hit points to itself and allied ships.
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Varg (Bismark)
Energy shield III
The ship temporarily invulnerable to any kind of damage except to damage from the filth.
A Bad Converter
Improves the maneuverability of the ship and restores hit points of the ship. Creates a zone around the ship, each enemy ship in the this zone increases the recovery efficiency.
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Rasputin (Nicholai I)
Vampirism
Takes a part of the damage done to his ship’s hit points.
Eclipse III
Temporarily blocks the ability of opponents to activate their consumables.
Please note that the information in the Development Blog is preliminary.
ST. Consumabili di Halloween. Modalità PvP “The Filth battle”.
I giocatori saranno in grado di utilizzare materiali di consumo speciali nella nuova modalità PvP Halloween. L’efficienza di alcuni materiali di consumo aumenta se la squadra è in minoranza numerica.
Ghoul (Benson)
Riparazioni coperte
Riduce la visibilità e ripristina i punti ferita, se la nave non viene rilevata dai nemici.
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Incremento del motore immortale.
Aumenta temporaneamente il massimo della velocità della nave. La nave non può essere distrutta mentre è attivo il boost del motore. Fornisce un’immunità temporanea alla sporcizia.
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Ratto d’acciaio (Z-23)
Carica anti-inversione
Ogni colpo di un proiettile o di un siluro in un alleato restituisce punti ferita a lui e a se stesso. Il tempo di ricarica MG è ridotto.
Generatore di fumo a vapore.
Funziona come un normale generatore di fumo.
Razione di emergenza
Tutti gli alleati entro un raggio ricevono +1 carica di materiali di consumo fino alla fine della battaglia.
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Razorworm (Kiev)
Inversione all’ancora
Ruota istantaneamente la nave di 180 gradi, ripristinando immediatamente i punti ferita.
Sistema anti-guida III
Gli avversari ricevono una penalità temporanea per la precisione dalle loro Main Guns.
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Scarab (Charles Martel)
La tassa di inversione
Ripristina i punti ferita della nave per ogni colpo su navi nemiche.
Armatura dal vivo
Converte il danno ricevuto dalle navi nei punti ferita della nave.
Ricerca idroacustica III
Funziona come una normale ricerca idroacustica.
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Polpo (Mogami)
Cerca radar III
Funziona come un normale radar.
Radiance III
Ripristina istantaneamente i punti ferita su tutte le navi alleate.
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Leviatano (North Caroline)
Concentrazione infernale
Aumenta la precisione delle Main Guns. La massima dispersione di gusci è notevolmente ridotta.
Area di riparazione III
Crea una zona di riparazione intorno alla nave, ripristinando i punti ferita su se stessa e sulle navi alleate.
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Varg (Bismark)
Scudo di energia III
La nave è temporaneamente invulnerabile a qualsiasi tipo di danno, tranne che per i danni causati dalla sporcizia.
Un cattivo convertitore
Migliora la manovrabilità della nave e ripristina i punti ferita della nave. Crea una zona attorno alla nave, ogni nave nemica in questa zona aumenta l’efficienza di recupero.
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Rasputin (Nicholai I)
Il vampirismo
Prende parte del danno inflitto ai punti ferita della sua nave.
Eclipse III
Blocca temporaneamente la capacità degli avversari di attivare i loro materiali di consumo.
Si prega di notare che le informazioni nel blog di sviluppo sono preliminari.