ST. Balance changes.
American cruiser Wichita:
Replaced Catapult Fighter for a Spotting Aircraft with the same settings as the one in the cruiser Cleveland. Added the ability to install special upgrades.
The change unifies Wichita consumables with that of similar ships.
American cruiser Buffalo:
Reduced Reload Time MB from 13 to 12 seconds.
The ship gets improved combat characteristics, which will increase the comfort of the game when playing the ship.
German cruisers Roon and Hindenburg:
Increased the number of Repair Party consumable charges from 2 (3) to 3 (4).
A greater number of charges of equipment will raise the average life time of ships in battle, however, these changes will be better harnessed when using ships as long-range cruisers and/or played safely.
In preparation for testing, the parameters of the Soviet cruiser Lazo were changed:
Increased Reload Time MB from 8 to 9 seconds;
Changed consumable Spotting Aircraft:
Duration reduced from 100 to 60 seconds;
Cooldown reduced from 360 s (240 s) to 15 s (10 s);
Number of charges increased from 3 (4) to 4 (5).
To improve the combat effectiveness of the British destroyer Cossack, the following parameters have been improved:
Torpedo tube Reload Time decreased from 96 to 66 s;
Increased Rotation Speed MB from 10 to 20 g/s.
Turning Circle Radius of battleship Vanguard was fixed and now performs the published 850 m.
Please note that the information in the Development Blog is preliminary.
ST. Japanese ships.
Main Battery guns 203 mm of Japanese cruisers (Furutaka, Aoba, Myoko, Mogami, Ibuki, Atago, ARP Myoko, ARP Ashigara, ARP Haguro, Southern Dragon, Eastern Dragon, ARP Nachi, ARP Takao) receive an increase in the accuracy, similar to the accuracy of the cruiser Zao. The change highlights one of the main features of these ships – good volley damage at a relatively low rate of fire.
To improve combat effectiveness and bring them in line with classmates, Japanese cruisers receive the following improvements
Japanese cruisers Myoko, ARP Myoko, ARP Ashigara, ARP Haguro, Southern Dragon, Eastern Dragon, ARP Nachi:
Main Battery rotation speed has been increased from 4 to 5 g/s.
Japanese cruiser Ibuki:
Reload Time decreased from 15 to 13.7 s.
Japanese destroyers Hatsuharu, Fubuki, Shiratsuyu, Akatsuki, Kagero, Yugumo, Shimakaze, Shinonome, Asashio, Asashio B, HSF Harekaze:
Increased damage from HE shells from 1800 to 2150;
Increased Chance of Fire from 7 to 9%.
Increasing the damage of the shells will allow the Japanese destroyers to more effectively resist classmates. With higher damage volleys and good Detectability Range, Japanese destroyers will be stronger in confrontations with ships with depleted Hit Points, even if they possess a superior rate of fire of their MBs.
Please note that the information in the Development Blog is preliminary.
ST. Variazioni di equilibrio.
Incrociatore americano Wichita:
Sostituito Catapult Fighter per un Spotting Aircraft con le stesse impostazioni del cruiser Cleveland. Aggiunta la possibilità di installare aggiornamenti speciali.
Il cambiamento unifica i materiali di consumo di Wichita con quelli di navi simili.
Incrociatore americano Buffalo:
Tempo di ricarica ridotto delle batterie principali da 13 a 12 secondi.
La nave ottiene caratteristiche di combattimento migliorate, che aumenteranno il comfort del gioco quando si gioca la nave.
Incrociatori tedeschi Roon e Hindenburg:
Aumento del numero di consumabili per le parti di riparazione da 2 (3) a 3 (4).
Un numero maggiore di cariche aumenterà il tempo di vita medio delle navi in battaglia, tuttavia queste modifiche saranno meglio sfruttate quando si usano le navi come incrociatori a lungo raggio e / o giocate in sicurezza.
In preparazione per i test, i parametri del sovietico Lazo sono stati modificati:
Aumento del tempo di ricarica da 8 a 9 secondi;
Aerei consumabili modificati:
Durata ridotta da 100 a 60 secondi;
Cooldown ridotto da 360 s (240 s) a 15 s (10 s);
Il numero di cariche è aumentato da 3 (4) a 4 (5).
Per migliorare l’efficacia di combattimento del cacciatorpediniere britannico Cossack, sono stati migliorati i seguenti parametri:
Il tempo di ricarica del tubo siluro è diminuito da 96 a 66 s;
Aumento della velocità di rotazione batterie principali da 10 a 20 g / s.
Turning Circle Raggio della corazzata Vanguard è stato riparato e ora esegue 850 m pubblicati.
Si prega di notare che le informazioni nel blog di sviluppo sono preliminari.
ST. Navi giapponesi
Batterie principali da 203 mm di incrociatori giapponesi (Furutaka, Aoba, Myoko, Mogami, Ibuki, Atago, ARP Myoko, ARP Ashigara, ARP Haguro, Drago del sud, Drago orientale, ARP Nachi, ARP Takao) ricevono un aumento dell’accuratezza, simile alla precisione dell’incrociatore Zao. Il cambiamento mette in evidenza una delle caratteristiche principali di queste navi: un buon danno da tiro a volo a una velocità di fuoco relativamente bassa.
Per migliorare l’efficacia del combattimento e metterlo in linea con i compagni di classe, gli incrociatori giapponesi ricevono i seguenti miglioramenti
Incrociatori giapponesi Myoko, ARP Myoko, ARP Ashigara, ARP Haguro, Southern Dragon, Eastern Dragon, ARP Nachi:
La velocità di rotazione della batteria principale è stata aumentata da 4 a 5 g / s.
Incrociatore giapponese Ibuki:
Il tempo di ricarica è diminuito da 15 a 13,7 s.
Cacciatorpediniere giapponesi Hatsuharu, Fubuki, Shiratsuyu, Akatsuki, Kagero, Yugumo, Shimakaze, Shinonome, Asashio, Asashio B, Harekaze HSF:
Danno aumentato dei proiettili HE dal 1800 al 2150;
Aumento della probabilità di fuoco dal 7 al 9%.
Aumentare il danno HE permetterà ai cacciatorpedini giapponesi di resistere più efficacemente ai compagni di classe. Con volley con danni maggiori e una buona Gamma di Detectability, i cacciatorpediniere giapponesi saranno più forti negli scontri con le navi con Punti Ferita esauriti, anche se possiedono una velocità di fuoco superiore dei loro MB.
Si prega di notare che le informazioni nel blog di sviluppo sono preliminari.