On Asia in this episode of Front Line, the developers made some edits, perhaps in the future, they will be delivered to other regions. The changes themselves are small.
– Improvements armor pillboxes.
Now, the side armor of the defensive structures has been increased from 160 to 180 mm, which will provide much-needed protection against the guns of light tanks. Now LTs will have to take risks and attack the bunkers from behind. In addition, hits at acute angles from large distances will often give non-penetration.
– Reduced base speed capture.
In order to cool down the attacking team a bit, the bonuses to the base capture speed from the “Diversionary Detachment” reserve are now reduced:
– Levels 1 and 2: 1.5x base capture speed bonus (instead of the previous 1.6x);
– Levels 3 and 4: 1.7x (instead of 1.8x);
– Level 5 – 1.8x (previously – 2x).
– Calibrated airstrike.
The ” airstrike ” reserve now has a wider splash, but the total damage will be reduced.
source – wotexpress
In Asia, in questo episodio di Front Line, gli sviluppatori hanno apportato alcune modifiche, forse in futuro saranno consegnate ad altre regioni. I cambiamenti stessi sono piccoli.
- Miglioramenti ai pillbox della corazza delle torri di difesa
Ora, la corazza laterale delle strutture difensive è stata aumentata da 160 a 180 mm, il che fornirà la necessaria protezione contro i cannoni dei carri armati leggeri. Ora le LT dovranno correre dei rischi e attaccare i bunker da dietro. Inoltre, colpi ad angoli acuti da grandi distanze spesso non danno penetrazione.
- Cattura della velocità di base ridotta.
Per raffreddare un po ‘la squadra attaccante, i bonus alla velocità di cattura di basi dalla riserva “Distaccamento diversivo” sono ora ridotti:
- Livelli 1 e 2: bonus velocità di acquisizione base 1,5x (anziché il precedente 1,6x);
- Livelli 3 e 4: 1,7x (anziché 1,8x);
- Livello 5 – 1,8x (in precedenza – 2x).
- Prova aerea calibrata.
La riserva “Airstrike” ora ha uno splash più ampio, ma il danno totale sarà ridotto.
Arty and air strikes are one of the things that are ruining this mode. There are way to many and need to be nerfed. The next thing is the defenders ability to go back behind the attackers lines, after a zone is lost. This needs to be stopped as well.