Traditional flyby for the “Pearl River” map, which received its HD quality update in the recently released 1.10 WOT update.
Well, how does this map show itself in random battles now? How does Pearl, the best mapmaker’s creation since 1.0, when it comes to random maps in terms of gameplay and design?
Timecodes for video:
00:01 – New effects on the map (waterfall + ducks (?)). Are they all ducks?
00:30 – Top view of the map + 1 track map (Intro, OST).
00:42 – Comparison of the supertest version and the release.
00:54 – Full flyby of the Pearl River map at 1.10.
01:56 – 2 track maps: Andrey Kulik – Pearl River (Battle).
03:57 – Ongoing flyby of the map + Battle music of the map from the game itself.
Sorvolo tradizionale per la mappa “Pearl River”, che ha ricevuto il suo aggiornamento di qualità HD nell’aggiornamento 1.10 WOT recentemente rilasciato.
Bene, come si mostra questa mappa in battaglie casuali adesso? Come rende Pearl, la miglior creazione in mappe dalla 1.0, quando si tratta di mappe casuali in termini di gameplay e design?
Codici di tempo per il video:
00:01 – Nuovi effetti sulla mappa (cascata + anatre (?)). Sono tutte papere?
00:30 – Vista dall’alto della mappa + 1 mappa del percorso (Intro, OST).
00:42 – Confronto tra la versione del supertest e il rilascio.
00:54 – Flyby completo della mappa Pearl River a 1.10.
01:56 – 2 colonne sonore: Andrey Kulik – Pearl River (Battle).
03:57 – Flyby in corso della mappa + Musica di battaglia della mappa dal gioco stesso.