Meanwhile, three new prototype maps are being submitted to the supertest:
– “Ivanovka” in the USSR setting. (1000×1000).
– “Tropica” well, you understand, the tropics (1050×1050).
– “Sommar”, European summer map (1000×1000).
“Ivanovka” is divided into the following zones:
– Lowland along the frozen coastline. Good for HT.
– Vegetation zone, suitable for passive “light” and tank destroyer positions.
– Terrain folds for active “light” on LT.
– A mountain with good positions for the MT.
The tropica “is divided into the following zones:
– The main collision zone for tanks is on the coastline, under the central mountain range. Several anchor points and the ability to drive over the main collision site make the gameplay at this point very intense.
– Inner area of the map. an area with vegetation where light tanks can act as both passive and active light.
– The main area of confrontation for MTs with varied terrain, many cover, and opportunities for close and ranged combat. All this allows different types of MT to fully express themselves in this direction.
– Upper trail for a dangerous bypass of the main impact site.
– The main locations of the lightly armored TD and MT
“Sommar” is divided into the following zones:
– A town with narrow streets, convenient for armored slow vehicles.
– Hills almost devoid of cover and vegetation for maneuverable vehicles and play from a distance. The team controlling this direction gains access to Uplands 3.
– Uplands with vegetation and shelters, from which there are good shots in zone 1.
– A swamp, densely overgrown with tall grass. An additional direction that allows you to sneak behind enemy lines unnoticed.
source – wotclue
Nel frattempo, tre nuovi prototipi di mappe vengono sottoposti al supertest:
– “Ivanovka” in ambiente URSS. (1000×1000).
– “Tropica” beh, hai capito, i tropici (1050×1050).
– “Sommar”, mappa estiva europea (1000×1000).
“Ivanovka” è suddiviso nelle seguenti zone:
– Pianura lungo la costa ghiacciata. Buono per HT.
– Zona di vegetazione, adatto per posizioni passive “light” e tank destroyer.
– Pieghe del terreno per “light” attivi.
– Una montagna con buone posizioni per MT.
“Tropico” è suddiviso nelle seguenti zone:
– La principale zona di collisione per i carri armati è sulla costa, sotto la catena montuosa centrale. Diversi punti di ancoraggio e la possibilità di guidare sul sito di collisione principale rendono il gioco a questo punto molto intenso.
– Area interna della mappa. un’area con vegetazione dove i carri armati leggeri possono agire sia come luce passiva che attiva.
– L’area principale di confronto per MT su terreno vario, molte coperture e opportunità di combattimento ravvicinato e a distanza. Tutto ciò consente a diversi tipi di MT di esprimersi pienamente in questa direzione.
– Sentiero superiore per un pericoloso bypass del sito di impatto principale.
– Le posizioni principali di TD e MT leggermente corazzati
“Sommar” è suddiviso nelle seguenti zone:
– Una città con strade strette, comoda per veicoli lenti.
– Colline quasi prive di copertura e vegetazione per veicoli manovrabili e gioco a distanza. La squadra che controlla questa direzione ottiene l’accesso agli Altopiani 3.
– Altopiani con vegetazione e rifugi, da cui ci sono buoni colpi nella zona 1.
– Una palude, densamente ricoperta di erba alta. Una direzione aggiuntiva che ti consente di intrufolarti dietro le linee nemiche inosservato.