– “Reconnaissance in force”: Return and revision (stage 1).
Hot August brings back Reconnaissance, a new experimental mode where we are working together to improve new maps that can be added to Random Battles.
Taking into account your feedback, we have improved the work of the balancer and other aspects, making the game in the “Reconnaissance” mode more comfortable.
This experimental mode, added in patch 1.13, will be relaunched as three separate stages with the same maps.
The first stage starts on August 20 (PT). Your progress from the previous launch of Combat Reconnaissance will be saved, so you can continue where you left off. Now for the details!
DATES: Stage 1: August 20, 12:00 (MSK) – August 26, 08:00 (MSK).
• RU1, RU2, RU5:
Prime time: 10:00 – 02:00 (Moscow time)
Break: 01:00 – 10:00 (Moscow time)
• RU3:
Prime time: 20:00 – 23:00 (Moscow time)
Break: 23:00 – 20:00 (MSK)
• RU4:
Prime time: 12:00 – 22:00 (MSK)
Break: 22:00 – 12:00 (Moscow time)
• RU8:
Prime time: 12:00 – 21:00 (Moscow time)
Break: 21:00 – 12:00 (Moscow time)
Separate balancer.
Most of the player feedback on Reconnaissance was about the balancer, and we took steps to improve its performance. The new mode will have a separate balancer, which is slightly different from the one working in Random Battles. Basic rules:
• In “Reconnaissance in force” there are three types of battles: one-, two- and three-level.
• The number of high-level vehicles in two-tier battles is from 5 to 7.
• In three-tier battles, the number of Tier X vehicles is from 3 to 5, and the number of Tier IX vehicles is equal to or exceeds the number of “dozens”. The number of Tier VIII vehicles is equal to or greater than the number of Tier IX vehicles.
• In three-tier battles with several SPGs, there can be no more than one SPG of Tier X.
• The number of light tanks, wheeled vehicles and self-propelled guns in both teams is always the same, but their levels may differ.
• Premium Tier VIII vehicles with preferential battle tiers will fight opponents of the same tier or one tier higher. However, this rule does not work if the second platoon vehicle contains vehicles without a preferential battle level (as in Random Battles).
Reserve storage and clan reserves.
The reserve storage available to the owners of the Tank Premium account is now replenished in the “Reconnaissance in force”. It gives a 10% bonus to credits in addition to earned in battles.
For example, if a player earned 10,000 credits in a battle, then he will receive 1000 in storage thanks to the bonus. Every 7 days, regardless of whether your Tank Premium account has expired this week, the vault will open, and all credits accumulated in it will be automatically credited to your account.
Clan reserves can also be used during battles in the “Reconnaissance” mode.
source – wotexpress
– “Ricognizione in vigore”: Ritorno e revisione (fase 1).
Il caldo agosto riporta Reconnaissance, una nuova modalità sperimentale in cui stiamo lavorando insieme per migliorare nuove mappe che possono essere aggiunte alle Battaglie Casuali.
Tenendo conto del tuo feedback, abbiamo migliorato il lavoro del bilanciatore e altri aspetti, rendendo più confortevole il gioco nella modalità “Ricognizione”.
Questa modalità sperimentale, aggiunta nella patch 1.13, verrà rilanciata in tre fasi separate con le stesse mappe.
La prima fase inizia il 20 agosto (PT). I tuoi progressi rispetto al lancio precedente di Combat Reconnaissance verranno salvati, così potrai continuare da dove avevi interrotto. Ora per i dettagli!
DATE: Fase 1: 20 agosto, 12:00 (MSK) – 26 agosto, 08:00 (MSK).
• RU1, RU2, RU5:
Prima ora: 10:00 – 02:00 (ora di Mosca)
Pausa: 01:00 – 10:00 (ora di Mosca)
• RU3:< br>Prima ora: 20:00 – 23:00 (ora di Mosca)
Pausa: 23:00 – 20:00 (MSK)
• RU4:
Prima ora: 12:00 – 22:00 (MSK)
Pausa: 22:00 – 12:00 (ora di Mosca)
• RU8:
Prima ora: 12:00 – 21:00 (ora di Mosca)
Pausa: 21:00 – 12:00 (ora di Mosca)
Bilanciatore separato.
La maggior parte dei commenti dei giocatori su Reconnaissance riguardava il bilanciatore e abbiamo preso provvedimenti per migliorarne le prestazioni. La nuova modalità avrà un bilanciatore separato, leggermente diverso da quello che funziona nelle Battaglie Casuali. Regole di base:
• In “Ricognizione in forze” ci sono tre tipi di battaglie: a uno, due e tre livelli.
• Il numero di veicoli di alto livello nelle battaglie a due livelli va da 5 a 7.
• Nelle battaglie a tre livelli, il numero di veicoli di livello X va da 3 a 5 e il numero di veicoli di livello IX è uguale o superiore al numero di “dozzine”. Il numero di veicoli di livello VIII è uguale pari o superiore al numero di veicoli di livello IX.
• Nelle battaglie a tre livelli con diversi SPG, non può esserci più di un SPG di livello X.
• Il numero di carri armati leggeri, veicoli a ruote e auto -i cannoni a propulsione in entrambe le squadre sono sempre gli stessi, ma i loro livelli possono essere diversi.
• I veicoli Premium di livello VIII con livelli di battaglia preferenziali combatteranno contro avversari dello stesso livello o di un livello superiore. Tuttavia, questa regola non funziona se il secondo veicolo del plotone contiene veicoli senza un livello di battaglia preferenziale (come nelle Battaglie Casuali).
Magazzino delle riserve e riserve del clan.
Il deposito di riserva disponibile per i possessori dell’account Tank Premium è ora rifornito nella “Ricognizione in vigore”. Dà un bonus del 10% ai crediti oltre a quelli guadagnati nelle battaglie.
Ad esempio, se un giocatore ha guadagnato 10.000 crediti in una battaglia, ne riceverà 1000 in deposito grazie al bonus. Ogni 7 giorni, indipendentemente dal fatto che il tuo account Tank Premium sia scaduto questa settimana, il caveau si aprirà , e tutti i crediti accumulati in esso verranno automaticamente accreditati sul tuo account.
Le riserve del clan possono essere utilizzate anche durante le battaglie in modalità “Ricognizione”.