Frontline – 2021: second stage – changes
DATES Stage 2: September 20 06:00 (MSK) – September 27 03:00 (MSK).
Balance edits of the combat reserves of the 2nd stage
Airstrike:
• The number of bombs has been reduced, but the radius of their destruction has been increased to better predict damage.
• Recharge cooldown reduced by 10 seconds.
Shelling:
• Reduced the interval between projectiles within one volley to make it harder to dodge damage.
• Recharge cooldown reduced by 20 seconds.
Minefield:
• Minefield duration is reduced by 10 seconds.
• The maximum range of laying mines is reduced by 5 meters.
• Recharge cooldown reduced by 10 seconds.
Smokescreen:
• The duration of the reserve is increased by 10 seconds.
• Recharge cooldown reduced by 20 seconds.
Stealth:
• Passive vision bonus increased by 5 meters.
Large-caliber gun turrets:
• Durability decreased from 3600 to 3200 HP.
• Side armor has been reduced from 210 to 200 mm.
Corrections and changes in the second stage.
• Fixed a bug due to which, after restarting the game during a battle in the “Frontline” mode, models of destroyed allied vehicles were displayed in the player’s field of view.
• Fixed a bug due to which the reason for the disciplinary penalty after the battle in the “Frontline” mode was not displayed.
• Fixed a bug due to which after the capture of some zones in the “Frontline” appeared a message about their challenge.
• Fixed a bug due to which the number of Battle Pass points was incorrectly displayed in the calendar of the “Frontline” mode.
• Fixed some other technical bugs.
source – wotexpress
Prima linea – 2021: seconda fase – cambiamenti
DATE Fase 2: 20 settembre 06:00 (MSK) – 27 settembre 03:00 (MSK).
Modifiche al bilanciamento delle riserve di combattimento della 2a fase
Attacco aereo:
• Il numero di bombe è stato ridotto, ma il raggio della loro distruzione è stato aumentato per prevedere meglio i danni.
• Tempo della ricarica ridotto di 10 secondi.
Proiettili:
• Ridotto l’intervallo tra i proiettili all’interno di una raffica per rendere più difficile schivare i danni.
• Tempo della ricarica ridotto di 20 secondi.
Campo minato:
• La durata del campo minato è ridotta di 10 secondi.
• La portata massima di posa delle mine è ridotta di 5 metri.
• Il tempo di ricarica è ridotto di 10 secondi.
Smokescreen:
• La durata della riserva è aumentata di 10 secondi.
• Tempo della ricarica ridotto di 20 secondi.
Invisibilità:
• Bonus visivo passivo aumentato di 5 metri.
Torrette di grosso calibro:
• Durata ridotta da 3600 a 3200 HP.
• La corazza laterale è stata ridotta da 210 a 200 mm.
Correzioni e modifiche nella seconda fase.
• Risolto un bug a causa del quale, dopo aver riavviato il gioco durante una battaglia in modalità “Prima linea”, i modelli dei veicoli alleati distrutti venivano visualizzati nel campo visivo del giocatore.
• Risolto un bug a causa del quale il il motivo della sanzione disciplinare dopo la battaglia in modalità “Prima linea” non è stato visualizzato.
• Risolto un bug a causa del quale dopo la cattura di alcune zone in “Prima linea” appariva un messaggio sulla loro sfida.
• Risolto un bug a causa del quale il numero di punti Battle Pass veniva visualizzato in modo errato nel calendario della modalità “Prima linea”.
• Risolti alcuni altri bug tecnici.