The changes will be applied to Incomparable, Prinz Rupprecht, and Karl Schonberg, as well as some other ships.
X INCOMPARABLE
- The engine’s settings have been changed. Since then, the ship will accelerate faster – up to 24 knots moving forward, and to 5 knots when reversing.
- The Propulsion Modification 1 Upgrade is no longer available to be mounted.
- Repair Party is replaced with Specialized Repair Teams, similar to the one of British heavy cruisers.
IX PRINZ RUPPRECHT
- Maximum AP shell damage reduced from 12700 to 11500.
VI KARL VON SCHÖNBERG:
- Torpedo speed reduced from 65 to 62 knots.
- Torpedo range reduced from 8 to 7.5 km.
VII JERVIS, VIII GUSTAV-JULIUS MAERKER and IX FELIX SCHULTZ.
Fixed an issue that caused the detectability range from submarines to be not equal to the detectability range by air:
- Jervis: detectability from submarines increased from 2.9 to 3 km.
- G.J. Maerker: detectability from submarines reduced from 4.4 to 4.3 km.
- F. Schultz: detectability from submarines reduced from 4.3 to 4.2.
Please note that all information in the development blog is preliminary. The final information will be published on game’s website.
source – wows devs blog
Le modifiche verranno applicate a Incomparable, Prinz Rupprecht e Karl Schonberg, così come ad alcune altre navi.
X INCOMPARABILE
- Le impostazioni del motore sono state modificate. Da allora, la nave accelererà più velocemente, fino a 24 nodi in avanti e fino a 5 nodi in retromarcia.
- L’aggiornamento della modifica della propulsione 1 non è più disponibile per essere montato.
- La squadra di riparazione viene sostituita con squadre di riparazione specializzate, simili a quelle degli incrociatori pesanti britannici.
IX PRINZ RUPPRECHT
- Danno massimo del proiettile AP ridotto da 12700 a 11500.
VI KARL VON SCHÖNBERG:
- Velocità del siluro ridotta da 65 a 62 nodi.
- Portata del siluro ridotta da 8 a 7,5 km.
VII JERVIS, VIII GUSTAV-JULIUS MAERKER e IX FELIX SCHULTZ.
Risolto un problema per cui il raggio di rilevabilità dei sottomarini non era uguale al raggio di rilevabilità aereo:
- Jervis: rilevabilità dai sottomarini aumentata da 2,9 a 3 km.
- G.J. Maerker: rilevabilità dai sottomarini ridotta da 4,4 a 4,3 km.
- F. Schultz: rilevabilità dai sottomarini ridotta da 4.3 a 4.2.
Tieni presente che tutte le informazioni nel blog di sviluppo sono preliminari. Le informazioni finali saranno pubblicate sul sito Web del gioco.