New vehicles in Steel Hunter 2022.
Part 2: Huragan ( Poland)/Commander Jan Mazur.
Commander: Jan Mazur
“This time it’s not polite.”Skills: Sixth Sense, Smooth Turret Turn, Smooth Move.
Tank: Huragan ( Poland, MT-1, event) – made on the basis of the DS PZInż tank.
Polish engineers know that emphasizing one of the strengths of the machine automatically entails the deterioration of another characteristic. That is why they paid so much attention to the armament and combat skills of the vehicle so as not to leave the enemy a second to search for vulnerable areas. As time has shown, this was the right decision.
Unique skills:
• Electric discharge – Preparation time 45 sec.
Creates a zone that is hit by a series of low-latency electrical discharges. Each discharge deals damage and applies an effect that reduces the mobility of vehicles within the radius of destruction.
• Increasing excitement – Preparation time 90 sec.
For some time, the dispersion and aiming time indicators are deteriorating, however, each penetration of enemy vehicles increases the damage dealt by shells. Damage can be increased up to five times. In the event of a hit without damage or a miss, the damage indicators are reset to base values.
source – wotexpress
Nuovi veicoli in Steel Hunter 2022.
Parte 2: Huragan (Polonia)/Comandante Jan Mazur.
Comandante: Jan Mazur
“Questa volta non è educato.”Abilità: sesto senso, rotazione fluida della torretta, movimento fluido.
Carro armato: Huragan ( Polonia, MT-1, evento) – realizzato sulla base del carro armato DS PZInż.
Gli ingegneri polacchi sanno che enfatizzare uno dei punti di forza della macchina comporta automaticamente il deterioramento di un’altra caratteristica. Ecco perché hanno prestato così tanta attenzione all’armamento e alle capacità di combattimento del veicolo per non lasciare un secondo al nemico alla ricerca di aree vulnerabili. Come il tempo ha dimostrato, questa è stata la decisione giusta.
Abilità uniche:
• Scarica elettrica – Tempo di preparazione 45 sec.
Crea una zona colpita da una serie di scariche elettriche a bassa latenza. Ogni scarica infligge danni e applica un effetto che riduce il mobilità dei veicoli nel raggio di distruzione.
• Emozione crescente – Tempo di preparazione 90 sec.
Da qualche tempo gli indicatori di dispersione e tempo di mira si stanno deteriorando, tuttavia, ogni penetrazione dei veicoli nemici aumenta i danni inflitti dai proiettili. I danni possono essere aumentati fino a cinque volte. In caso di colpo senza danni o mancato, gli indicatori di danno vengono ripristinati ai valori di base.