Devs are tuning the balance of some ships based on your feedback and the analysis of their combat effectiveness. If deemed necessary, more changes such as these will follow in future updates.
X DES MOINES
- Action time of the Surveillance Radar consumable reduced: 40 to 35 s.
- The Surveillance Radar consumable is now selected by default in its slot.
IX BUFFALO
- Action time of the Surveillance Radar consumable reduced: 35 to 30 s.
- The Surveillance Radar consumable is now selected by default in its slot.
VIII BALTIMORE
- Action time of the Surveillance Radar consumable reduced: 27 to 25 s.
VIII HARBIN
- Sigma reduced from 2.05 to 2.0
UNITED STATES
- Tactical attack squadron preparation time increased: 150 to 160 s.
- Tactical torpedo squadron preparation time increased: 150 to 170 s.
EAGLE
- Tactical attack squadron preparation time increased: 150 to 160 s.
- Tactical torpedo squadron preparation time increased: 240 to 250 s.
X PETROPAVLOVSK
- Deck armor thickness reduced: 50 to 40 mm.
- Casemate armor reduced: 50 to 40 mm.
X HENRI IV
- Rudder shift time reduced 11.9 to 11.2 s.
X RAGNAR
- Main battery reload time increased: 3.2 to 3.4 s.
VIII HSIENYANG, IX CHUNG MU, and X YUEYANG
- Added Torpedo Reload Booster consumable:
- Charges: 2
- Cooldown: 300 s.
ZORKIY
- Torpedo range increased: 8 to 10 km.
- Main battery reload time increased: 5 to 5.3 s.
X GROZOVOI
- Range of researchable torpedoes increased: 10 to 12 km.
VIII BELFAST ’43
- Main battery reload time reduced: 10.5 to 10 s.
VIII ADMIRAL HIPPER
- Main battery reload time reduced: 11 to 10.5 s.
VIII TALLINN
- Main battery reload time reduced: 13 to 12.5 s.
VIII CHKALOV
- Maximum torpedo damage reduced: 5,200 to 4,666
- Maximum skip bomb damage reduced: 8,700 to 7,500
- Fire chance reduced: 49% to 43%
Please note that all information in the development blog is preliminary. The final information will be published on our game’s website.
Gli sviluppatori stanno mettendo a punto il bilanciamento di alcune navi in base al tuo feedback e all’analisi della loro efficacia in combattimento. Se ritenuto necessario, ulteriori modifiche come queste seguiranno in futuri aggiornamenti.
X DES MOINES
- Tempo d’azione del consumabile Radar di sorveglianza ridotto: da 40 a 35 s.
- Il consumabile Radar di sorveglianza ora è selezionato per impostazione predefinita nel suo slot.
IX BUFALA
- Tempo d’azione del consumabile Radar di sorveglianza ridotto: da 35 a 30 s.
- Il consumabile Radar di sorveglianza ora è selezionato per impostazione predefinita nel suo slot.
VIII BALTIMORA
- Tempo d’azione del consumabile Radar di sorveglianza ridotto: da 27 a 25 s.
VIII HARBIN
- Sigma ridotto da 2,05 a 2,0
STATI UNITI
- Tempo di preparazione dello squadrone di attacco tattico aumentato: da 150 a 160 s.
- Tempo di preparazione dello squadrone di siluro tattico aumentato: da 150 a 170 s.
AQUILA
- Tempo di preparazione dello squadrone di attacco tattico aumentato: da 150 a 160 s.
- Tempo di preparazione dello squadrone di siluro tattico aumentato: da 240 a 250 s.
X PETROPAVLOVSK
- Spessore dell’armatura del ponte ridotto: da 50 a 40 mm.
- Armatura della casamatta ridotta: da 50 a 40 mm.
X HENRI IV
- Tempo di spostamento del timone ridotto da 11,9 a 11,2 s.
X RAGNAR
- Tempo di ricarica della batteria principale aumentato: da 3,2 a 3,4 s.
VIII HSIENYANG, IX CHUNG MU e X YUEYANG
- Aggiunto il consumabile Booster Ricarica siluri:
- Cariche: 2
- Recupero: 300 s.
ZORKIY
- Raggio del siluro aumentato: da 8 a 10 km.
- Tempo di ricarica della batteria principale aumentato: da 5 a 5,3 s.
X GROZOVOI
- Raggio dei siluri ricercabili aumentato: da 10 a 12 km.
VIII BELFAST ’43
- Tempo di ricarica della batteria principale ridotto: da 10,5 a 10 s.
VIII ADMIRAL HIPPER
- Tempo di ricarica della batteria principale ridotto: da 11 a 10,5 s.
VIII TALLINNA
- Tempo di ricarica della batteria principale ridotto: da 13 a 12,5 s.
VIII CHKALOV
- Danno massimo del siluro ridotto: da 5.200 a 4.666
- Danno massimo del salto bomba ridotto: da 8.700 a 7.500
- Possibilità di fuoco ridotta: dal 49% al 43% < /ul>
Tieni presente che tutte le informazioni nel blog di sviluppo sono preliminari. Le informazioni finali verranno pubblicate sul sito Web del nostro gioco.