Based on testing results, devs are applying changes to Clausewitz, Huron, Rooke, Hawke, Duncan, Rio de Janeiro, and Hampshire.
CLAUSEWITZ
- Maximum HE shell damage increased: 2,400 to 2,950.
- Chance to start a fire with an HE shell increased: 14% to 15%.
VII COLLINGWOOD
- Forward and aft armor increased: 16 to 26 mm.
- Action time of the Main Battery Reload Booster consumable increased: 20 to 25 s.
- Main battery reload time increased: 25 to 26 s.
VII HURON
- Maximum HE shell damage reduced: 1,900 to 1,600.
- Main battery reload time reduced: 4.5 to 4.2 s.
VII ROOKE, VIII HAWKE, and IX DUNCAN
- Main battery reload time increased: 30 to 31 s.
V RIO DE JANEIRO
- Main battery reload time increased: 30 to 31 s.
VIII HAMPSHIRE
- Main battery reload time increased: 10 to 10.5 s.
- Maximum AP shell damage reduced: 4,500 to 4,350.
Please note that all information in the development blog is preliminary. The final information will be published on game’s website.
source – wows devs blog
In base ai risultati dei test, gli sviluppatori stanno applicando modifiche a Clausewitz, Huron, Rooke, Hawke, Duncan, Rio de Janeiro e Hampshire.
CLAUSEWITZ
- Danno massimo del proiettile HE aumentato: da 2.400 a 2.950.
- Possibilità di accendere un fuoco con un proiettile HE aumentato: dal 14% al 15%.
VII COLLINGWOOD
- Armatura avanti e indietro aumentata: da 16 a 26 mm.
- Tempo d’azione del consumabile Booster ricarica batteria principale aumentato: da 20 a 25 s.
- Ricarica batteria principale tempo aumentato: da 25 a 26 s.
VII URON
- Danno massimo del proiettile HE ridotto: da 1.900 a 1.600.
- Tempo di ricarica della batteria principale ridotto: da 4,5 a 4,2 s.
VII ROOKE, VIII HAWKE e IX DUNCAN
- Tempo di ricarica della batteria principale aumentato: da 30 a 31 s.
V RIO DE JANEIRO
- Tempo di ricarica della batteria principale aumentato: da 30 a 31 s.
VIII HAMPSHIRE
- Tempo di ricarica della batteria principale aumentato: da 10 a 10,5 s.
- Danno massimo del proiettile AP ridotto: da 4.500 a 4.350.
Tieni presente che tutte le informazioni nel blog di sviluppo sono preliminari. Le informazioni finali saranno pubblicate sul sito web del gioco.