Ranked Battles
In update 12.7 the 13th season of Ranked Battles will start. The battles will be held in the 6 vs 6 format on Tier VIII ships in the Bronze League and on Tier IX ships in the Silver and Gold Leagues.
In the thirteenth season, the rule for retaining a star in case of defeat is the same for all leagues. Only the first player by experience earned will retain the star.
Developers will share more details about the season at a later date.
Clan Battles
The 22nd season of Clan Battles “Anaconda” will start on August 23. Battles will be held in 7 vs 7 format on Tier X ships and superships.
Restrictions:
- Aircraft carriers and submarines are not allowed to participate in the battles.
- No more than one supership per team.
Devs will share more details about the new season of Clan Battles and additional restrictions at a later date.
Changes to Ranked and Clan tokens
Ranked and Clan Tokens will be removed from the game and exchanged for steel. Conversion rate: 600 steel for one Ranked Token and 2,000 steel for one Clan Token.
As part of this update, camouflages previously available for these tokens will be available for steel. The cost of these camouflages will be revised according to the exchange rate: camouflages available for 3 clan tokens or 10 rank tokens will cost 6,000 steel. So, if you haven’t had a chance to purchase camouflages for tokens, you will have the opportunity to get them for steel in this update.
Developers will share more details about what will be the new composition of rewards in Clan and Ranked battles at a later date.
Insignia Selection Update
The tab with patches and emblems has been updated. There will be a tab with the Patch designer, in which players will be able to create their own patch by combining different available elements. You will be able to choose the symbol, shape, and color of the edges, as well as customize the background color and texture. The ability to generate a random patch from the available elements was added.
Categorization of symbols, patches, and emblems has been added. In addition, we improved rendering technology – patches, including existing ones, will look more realistic.
source – wows devs blog
Battaglie classificate
Nell’aggiornamento 12.7 inizierà la tredicesima stagione di Battaglie Classificate. Le battaglie si terranno nel formato 6 contro 6 su navi di livello VIII nella Bronze League e su navi di livello IX nelle Silver e Gold League.
Nella tredicesima stagione, la regola per mantenere una stella in caso di sconfitta è la stessa per tutti i campionati. Solo il primo giocatore per esperienza guadagnata manterrà la stella.
Gli sviluppatori condivideranno maggiori dettagli sulla stagione in un secondo momento.
Battaglie di clan
La 22a stagione delle Battaglie di clan “Anaconda” inizierà il 23 agosto. Le battaglie si terranno in formato 7 contro 7 su navi e supernavi di livello X.
Restrizioni:
- Le portaerei e i sottomarini non possono partecipare alle battaglie.
- Non più di una supernave per squadra.
Gli sviluppatori condivideranno maggiori dettagli sulla nuova stagione di Battaglie di clan e ulteriori restrizioni in un secondo momento.
Modifiche ai token Classificati e Clan
I gettoni Classificati e Clan verranno rimossi dal gioco e scambiati con acciaio. Tasso di conversione: 600 Acciaio per un gettone Classificato e 2.000 acciaio per un gettone Clan.
Come parte di questo aggiornamento, le mimetiche precedentemente disponibili per questi gettoni saranno disponibili per l’acciaio. Il costo di queste mimetiche verrà rivisto in base al tasso di cambio: le mimetiche disponibili per 3 gettoni clan o 10 gettoni rango costeranno 6.000 acciaio. Quindi, se non hai avuto la possibilità di acquistare mimetiche per gettoni, avrai l’opportunità di ottenerle in cambio di acciaio in questo aggiornamento.
Gli sviluppatori condivideranno maggiori dettagli su quale sarà la nuova composizione delle ricompense nelle battaglie di clan e classificate in un secondo momento.
Aggiornamento selezione insegne
La scheda con toppe ed emblemi è stata aggiornata. Ci sarà una scheda con il Patch designer, in cui i giocatori potranno creare la propria patch combinando diversi elementi disponibili. Potrai scegliere il simbolo, la forma e il colore dei bordi, nonché personalizzare il colore e la trama dello sfondo. È stata aggiunta la possibilità di generare una patch casuale dagli elementi disponibili.
È stata aggiunta la categorizzazione di simboli, toppe ed emblemi. Inoltre, abbiamo migliorato la tecnologia di rendering: le patch, comprese quelle esistenti, appariranno più realistiche.