Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/10/05/5-10-2014/
– most players of World of Tanks are between 28 and 35 years old
– 95 percent of game time spent in World of Tanks by players is spent in random battles
– from the start, more than 150 thousand clans registered in WoT on RU server alone (it’s more than 200k overall)
– on RU server, cca 32 percent of players are in clan
– Stronghold mode was introduced for that 32 percent (easy to understand mode not for hardcore)
– currently, developers are working on improved clan UI
– the option of attacking other strongholds will come in October
– developers are planning to introduce mercenaries from “allied clans” in stronghold mode (not only clanless players)
- Molti giocatori di WoT hanno un’età tra il 28 e i 35
- Il 95% del tempo di gioco è speso per le random
- Dall’inizio sono 150k i clan solo sul server RU
- Sul server RU il 32% dei giocatori è in clan.
- La modalità Stronghold è stata creata per quel 32%
- I devs stanno lavorando a un miglioramento dell’ UI dei clan.
- In ottobre si potranno attaccare le altre fortezze.
- I devs vogliono anche introdurre i mercenari da clan alleati.
– there will be a clan “shop” in the Stronghold mode. Each clan will have a “shop”, where they will be able to buy unique tanks, camouflage and emblems for the SH resource
– developers are also making special Stronghold consumables: aerial recoinaissance, artillery fire mission, air raid, bunkers (AI turrets), these will be used by clan commanders
– these will not be used in random battles: “as everybody knows, in random battles, you have 29 opponents and to give this to everyone wouldn’t be good”
- Ci sarà un negozio per i clan, si potranno comprare carri unici (Sturmtiger? Ndt) camuffamenti emblemi per le risorse delle fortezze
- I devs stanno sviluppando speciali consumabili per le fortezze: ricognizioni aeree, fuoco d’artiglieria, raid aerei, bunker. Saranno a disposizione dei capi clan.
- Queste cose ovviamente non saranno disponibili per le random (es. 30 raid aerei? Per la WG non è il caso, ndt).
– the most effective of those consumables is according to Evilly the aerial recon, because knowing where the opponent is is important
– currently, developers are working on Stalingrad map, making it ready for Havok, it will not come in 9.4
– during map rework for Havok, MANY objects have to be reworked, it’s a lot of work
– Havok will be active on medium (and higher) graphic settings, it will work on a separate core (on multicore processors)
- fra i consumabili, secondo Evilly il più efficace sarà la ricognizione aerea, conoscere dove sia l’avversario è fondamentale secondo Evilly!
- al momento i devs stanno lavorando alla mappa Stalingrado, facendo in modo che sia pronta per Havok, non verrà quindi introdotta nella 9.4
- durante la rilavorazione delle mappe per Havok moltissimi oggetti dovranno essere rifatti, è un lavoro molto impegnativo.
- Havok sarà attivo sui settaggi medi e alti, lavorerà su un core separato.