– there will also be “counter-consumables” and there will be a definite number of how many you can use in battle
– these consumables will NOT be usable in random battles, only in clan modes
– two more patches will come in 2014 (9.4, 9.5)
– 9.4 will be a technical patch and cybersports mode will be changed in it (from 7/42 to 7/54)
– 9.5 will be big and will have a lot of content, it will bring a British TD branch, which will start from medium tanks, tier 6 will be Sherman Firefly
– WG is slowly bringing clan functions (management) into the client
– 9.5 will also bring individual missions system – those are big and complicated missions only the player gets individually, these will last for long time and the rewards are unique
– the first version of individual missions will bring 4 unique reward tanks of tiers 7-10 (SS: now you know what the Object 260, T55A, T28 Concept are for), depending on how much complicated mission you complete is
- Ci saranno dei contro consumabili e il numero utilizzabile in battaglia sarà predeterminato.
- Questi consumabili saranno solo per la modalità clan.
- Altre 2 patch previste per il 2014, la 9.4 e la 9.5.
- La 9.4 sarà una patch tecnica e porterà novità per i cybersport , le battaglie di team da 7/42 a 7/54.
- La 9.5 avrà molti contenuti a partire dal novo ramo di cacciacarri britannici dal Firefly.
- Lentamente anche le funzioni di gestione dei clan saranno integrate nel client.
- La 9.5 dovrebbe portare anche il sistema di missioni individuali , abbastanza complicate e richiederanno impegno. Saranno le ultime per lungo tempo e le ricompense saranno uniche
- La prima tornata di missioni individuali porteranno 4 ricompense ( ecco a cosa servono i recenti carri premium, come obj 260 ecc., ndt)
– the first map with Havok will be Stalingrad, it will not come in 9.4
– client physics will be added in first quarter of 2015 (SS: 9.6)
– new motion physics will bring improved interaction with various surfaces, handbrake etc.
– the tank races do NOT use new motion physics (tanks won’t drift like that)
– developers are working on “mini stronghold” for every player (without clans), with bonuses and consumables, this is only in discussion stage
– developers are considering introducing the SH interface to mobile devices
– developers are currently working on PvE, historical battles will be a PvE mode: a “team of people against bots will fulfill historical scenarios” and they will be ranked by score (how fast they fulfill it for example), there will also be unique historical map
– another mode WG is working on is “PvE survival mode”, they are also working on modes for endgame players with one or more tier 10 tanks
– there will NOT be skill MM, Evilly explains why (basically “if you are skilled, you have the right to pwn”, if you want teams of equally skilled opponents, play team battles or CW), but the developers are looking into some sort of ladder/league system.
https://www.youtube.com/watch?v=FmvCgYbhN7Q
- La prima mappa con havok sarà Stalingrado che non ci sarà con la 9.4.
- La nuova fisica verrà nel primo quarto del 2015.
- La nuova fisica porterà nuove interazioni dei veicoli con le diverse superfici.
- Le corse con i carri non hanno la nuova fisica di movimento.
- I devs stanno pensando di introdurre delle mini fortezze per i player singoli cin bonus e consumabili. L’idea è allo stadio iniziale.
- I devs vorrebbero introdurre l’interfaccia Strongholds per il mobile (non parla di Blitz, si pensa a uno standalone, ndt).
- I devs stanno ancora lavorando al PVE, le battaglie storiche saranno PVE: un team di giocatori contro bot in uno scenario totalmente storico e i risultati verranno incanalati all’interno di una classifica (quanto più velocemente completano la missione), ci sarà anche una mappa storica dedicata.
- un altra modalità PVE alla quale la WG sta lavorando è un PVE Survival. Altre modalità sono in studio per coinvolgere i tier 10.
- Non ci sarà un MM con le Skill, Evilly spiega perchè. Ma i devs stanno cercando di aggiungere ula sorta di sistema di lega (??? ndt).
– Evilly states that despite some deep analysis attempts (and involvement of “analytical center”, whatever that is), “noone can prove that skill MM would improve the gameplay”. Developers are considering making some sort of “fun” event to test something like that (like previous races or football), but it will definitely not be released just so as random skill MM.
– third CW campaign is planned for the end of this year, the reward for it will be Object 907, or you can pick one of three tanks (907, M60 or VK7201). Third campaign was delayed by the release od Strongholds mode.
- Evill afferma che a meno di profonde analisi, nessuno può provare che le MM con le skill potrebbero migliorare il gameplay. I devs stanno cercando di fare un evento test, ma non si penserà di rilasciare per le random una modalità del genere.
- la terza campagna CW verrà per la fine dell’anno, la ricompensa sarà o l’obj 907 o uno di tre carri a scelta, 907, M60 o VK7201. La terza campagna è stata spostata per il rilascio della modalità Fortezze.