War Thunder Ground Forces map changes preview
Source – http://warthunder.com/en/devblog/current/734
Kuban
We have done massive work on the entire western part of Kuban. We have smoothed the general topography of the landscape, resulting in more fluent vehicle travel, as well as removed the hill in the northwest part of the map – now there will be a ravine that you can cross without having to detour instead.
Abbiamo fatto un’imponente opera su tutta la parte occidentale di Kuban. Abbiamo spianato la topografia generale del paesaggio, con il risultato di un viaggio più fluido, così come abbiamo rimosso la collina nel nordovest della mappa – ora ci sarà un burrone che si può attraversare senza alcuna deviazione.
We have also added a stone shelter on a hill overlooking the lake, which will allow tanks with high-profiles to fire at the enemy crossing the path and still to be partially protected from enemy attacks.
Inoltre, abbiamo aggiunto una pietra rifugio su una collina che si affaccia sul lago. La pietra consentirà ai carri con alto profilo di fuoco di tirare al nemico che attraversa il percorso e ancora di essere parzialmente protetto da attacchi nemici.
Among other things, we have marked rough slopes with rocks that will allow players to see a steep descent much earlier rather than when the player is too close to avoid the danger from it.
Tra le altre cose, abbiamo contrassegnato con rocce i pendii consentendo ai giocatori di vedere una ripida discesa molto prima piuttosto che quando il giocatore è troppo vicino per evitare il pericolo.
Karelia
The mountain near the northern airfield has been modified to allow easier access to aircraft for landing. However the main focus of the map was to improve the ability to perform a greater variety of tactical maneuvers using ground vehicles. For this reason we have created a fork in the road from the eastern area of spawn, we have also added a convenient pathway to the central elevation from the north-western spawn point.
la Montagna vicino al campo di aviazione settentrionale è stata modificata per permettere un più facile accesso agli aeromobili per l’atterraggio. Tuttavia il principale obiettivo della mappa è migliorare la capacità di eseguire una grande varietà di manovre tattiche utilizzando i veicoli di terra. Per questo motivo abbiamo creato una forcella nella strada della zona sud dello spawn, abbiamo aggiunto anche un comodo sentiero all’elevazione centrale dallo spawn point di nord-ovest .
Mozdok
With Mozdok we are working to change the topography of the map in order to achieve a better balance for a variety of the game modes. To do this, we have altered the terrain of western and central capture points used in Arcade mode, as well as the southern capture point, which is used in Realistic battles. The changes are designed to equalize the chances of victory for both teams.
A Mozdok stiamo lavorando per cambiare la topografia della mappa, per raggiungere un migliore equilibrio per una serie di modalità di gioco. Per fare questo, abbiamo modificato il terreno dei punti di cattura occidentale e centrale utilizzati in modalità Arcade, così come il punto di cattura sud, che è utilizzato nelle battaglie realistiche. Le modifiche sono progettate per pareggiare le possibilità di vittoria per entrambe le squadre.
Eastern Europe
We have made a lot of different changes for the Eastern Europe map. We redesigned many areas of the city, added many unique areas and squares, as well as improved performance on the map.
Abbiamo fatto un sacco di diverse modifiche per la mappa Eastern Europe. Abbiamo ridisegnato molte zone della città, aggiunte molte aree uniche e piazze, nonché un miglioramento delle prestazioni sulla mappa.