World of Tanks 9.12 test server open
Source -http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/public-test-ver100-rubicon/
Major changes:
Game engine improvements.
Game mode “Fight to the last” with new maps “Berlin” and “Paris” added.
PVE for beginners (computer-controlled machine).
New Render Range.
Changed interface of the purchase and installation of camouflage, inscriptions and emblems.Other changes:
A revised system of aiming to minimize differences trajectory shot on client and server.
Fixed “twitching” in sight sniper scope while moving along the bottom of declines guns.
Fixed invisible tank in the “Fight to the last.”
Improved profitability in the credits for the game mode “Steel hunting.”
Improved quality FSAA TSAA.
Improved performance in certain configurations.
Fixed a large number of “crashes” and “freezes” the game client.
Principali cambiamenti:
Miglioramenti del motore di gioco.
Modalità di gioco “Lotta all’ultimo (sangue?)” su nuove mappe “Berlin” e “Paris”
PVE per principianti (carri pilotati dal pc).
Nuova distanza di rendering.
modificata l’Interfaccia per acquistare e installare camuffamenti, iscrizioni e stemmi.
Altre modifiche:
riveduto il sistema di mira per minimizzare le differenze di traiettoria tra client e server.
Corretti gli “spasmi” con visuale cecchino mentre si muove lungo la depressione del cannone
Corretto il problema del carro invisibile nella modalità “Fight to the Last”
Miglioramento della redditività nei crediti per la modalità di gioco di “Steel Hunt”
Miglioramento della qualità FSAA TSAA.
Miglioramento delle prestazioni in alcune configurazioni.
Corretto un gran numero di “crash” e “congelamenti” del client di gioco.