Overlord about national battles (at that time, NBs were a flop!):
Vehicle balance has never been tailored to cater for national battles (same nation teams), so we might get some unexpected results which will require changing/fixing. This applies to particular vehicles and particular nation vs nation opposition.
Trad. Il bilanciamento dei veicoli non è mai stato cucito per confrontarsi con le battaglie di nazioni così potremmo avere risultati inaspettati che richiederanno modifiche e correzioni. Questo si applica a particolari veicoli e a particolari occazioni che vedono nazioni contro nazioni (di un certo tipo, ndt).
This is interesting – from the Reddit QA (author – Deception_WG):
The developers are working on a different approach for clans but first we will get improvements on how the system works, which means better stability less technical problems. Currently we do no plan to increase the size of EU CW map.
trad. i devs stanno lavorando a differenti approcci per i clan ma prima si sta potenziando come funziona il sistema, il che significa più stabilità e meno problemi. Non vi sono piani per aumentare la grandezza delle mappe CW EU.
On creating historically accurate tanks (author – Deception_WG)
trad. sulla questione di creare carri storicamente accurati:
Yes, we are in contact with many museums in the world, such as Bovington (England), Saumur (France), Munster (Germany) and many others especially in Russia of course. Then when we have the correct dimensions, plans and blueprints from them, the are taking the data to make the models and then re-checked by our historical experts to be as accurate as possible.
trad. si siamo in contatto con molti musei, come Bovington, Saumur, Munster e altri in Russia, ovviamente. Quando noi otteniamo da loro le corrette dimensioni, piani, progetti, allora prendiamo i dati per creare i modelli e ricontrolliamo con i nostri esperti per essere il più accurati possibile.