18) Adding a system of automatic search for platoons (inside the game).
– Press the button, a platoon is created, and you enter the queue to search for players from the queue. Or, click the “New Platoon” button to see if there are any platoons to which I can join.
– The system will not be super fancy: you can choose the range of equipment that I am ready to play and whether I am ready to play with sound or not.
– The system will by default select players of approximately equal skill, based on our internal rating in tanks – WTR.
– When the players are found, in the hangar on the 3D-scene will be shown itself and the tanks of your co-platoons (with camouflages, styles, with everything).
19) Training system on maps (Map stranding).
– A thing that allows the player to independently load onto the map and there will be presented a kind of task for him that will work approximately on the next. to the principle:
• we show the player some position to which he needs to get, and, having reached this position, he can light up, see and receive feedback – there will be targets around this position.
Targets will be static models of tanks that can shoot back, can shine, show how they do it all, and the whole thing will be arranged in accordance with heat maps. Works actively on this feature.
The player completes the task on the map, which is associated with the type of tank that he has chosen, and with the respawn, in fact, for speed. In a fairly soft time frame, but you can’t stand and dull for half an hour.
He can ride, and he gets into very close game moments in those positions where battles are actually taking place now, and tries to destroy these targets in his areas of interest (on his flanks, positions, around some important points).
– I won’t tell you about the list of maps yet, but we strive for all maps in the game.
– It will be impossible to ride just to study the map without quests! We have a different task – to show how the gameplay looks on the N map, and not just to see the beauty train. Here, the key task is still training.
From our point of view, for the overwhelming number of players, this is a game-based learning how to complete a task of some kind – it works better than just rolling around the map at random.
source – wotexpress
18) Aggiunta di un sistema di ricerca automatica dei plotoni (all’interno del gioco).
– Premi il pulsante, viene creato un plotone e entri in coda per cercare i giocatori dalla coda. Oppure fai clic sul pulsante “Nuovo plotone” per vedere se ci sono plotoni a cui posso unirmi.
– Il sistema non sarà molto sofisticato: puoi scegliere la gamma di attrezzature che sono pronto a giocare e se sono pronto per giocare con il suono o no.
– Il sistema selezionerà per impostazione predefinita giocatori di abilità approssimativamente uguale, in base alla nostra valutazione interna nei carri armati – WTR.
– Quando i giocatori vengono trovati, nell’hangar mostrata la scena 3D stessa e i carri armati dei tuoi co-plotoni (con mimetiche, stili, con tutto).
19) Sistema di allenamento sulle mappe (Map stranding).
– Una cosa che permette al giocatore di caricarsi autonomamente sulla mappa e gli verrà presentata una sorta di task che lavorerà approssimativamente sul successivo. al principio:
• mostriamo al giocatore una posizione che deve raggiungere e, una volta raggiunta questa posizione, può illuminarsi, vedere e ricevere feedback – ci saranno obiettivi intorno a questa posizione. Obiettivi saranno modelli statici di carri armati che possono sparare indietro, possono brillare, mostrare come fanno tutto e il tutto sarà organizzato secondo le mappe di calore. Lavoriamo attivamente su questa funzione.
Il giocatore completa il compito sulla mappa, che è associato al tipo di carro armato che ha scelto, e al respawn, appunto, per la velocità. In un lasso di tempo abbastanza morbido, ma non puoi rimanere in piedi e ottuso per mezz’ora.
Può muoversi e si trova in momenti di gioco molto ravvicinati in quelle posizioni in cui si stanno effettivamente svolgendo le battaglie e cerca di distruggere questi bersagli nelle sue aree di interesse (sui suoi fianchi, posizioni, attorno ad alcuni punti importanti).
– Non ti parlerò ancora dell’elenco delle mappe, ma ci impegniamo per tutte le mappe del gioco.
– Sarà impossibile guidare solo per studiare la mappa senza missioni! Abbiamo un compito diverso: mostrare come appare il gameplay sulla mappa N e non solo vedere il treno di bellezza. Qui, il compito chiave è ancora l’addestramento.
Dal nostro punto di vista, per l’enorme numero di giocatori, questo è un apprendimento basato sul gioco su come completare un’attività di qualche tipo: funziona meglio del semplice girare sulla mappa a caso.