World of Tanks news 05 12 2014 pt1
Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/12/05/5-12-2014/
– SerB on “anti-bot” system: “The system takes into account that various things happen in life. You have to go to the toilet urgently, your mom called you to eat or your wife needed to turn your attention to her and not to pixel tanks. So if you don’t go AFK regularily (what does “regularily” mean I will not tell, sorry), then an AFKer can be forgiven.”
– SerB states that the radius of the render circle be cca 500 meters
– the fact that WoWp planes are displayed much further than tanks in WoT doesn’t mean much, as the scale is different for WoWp
– apparently, the “XP for tanking” was scrapped? (Q: “How is XP for tanking doing” A (SerB): “About the same as XP for looking badly at the enemy.”)
- Serb su “anti-bot”: “Il sistema tiene conto del fatto che diverse cose succedono nella vita. Devi andare in bagno urgentemente, tua mamma ha chiamato per mangiare o la propria moglie per attirare l’attenzione verso di lei e non a carri di pixel. Dunque, se non andate AFK regolarmente (cosa si intende per “regolarmente” non lo dirò, mi spiace), quindi un AFKer può essere perdonato.”
- – Serb afferma che il raggio del cerchio di rendering può arrivare a cca 500 metri
- – il fatto che gli aerei di WoWp vengono visualizzate in numero maggiore rispetto aiu carri in WoT non significa molto, le dimensioni sono diverse per WoWp
- – A quanto pare, l’ “XP per il tanking” è stata abolito? (Q: “Come si fa EXP con il tanking?” (serb): “circa la stessa che si fa guardando male il nemico. “)
– SerB explains that the upcoming viewrange nerf is not caused by technical limits of BigWorld, the real reason is that currently, high viewrange makes flanking maneuvers much more difficult and the game as a result turned to be too linear. It cannot be however implemented fast, there have to be many calculations and a lot of internal testing.
– SerB on possible stronk klanu invidivdual mission rigging (rigged battles): “We record all the proceedings now. Many comrades, considering themselves to be really smart have already felt that on their accounts. I will not share any details. I simply do not recommend trying it.”
– Panther 88 will defintely not have limited MM, Storm states that it doesn’t have worse parameters than the regular vehicle – the mobility is worse, but the gun is better
– Storm states that 75 percent of players have no idea what battletiers are anyway
– Storm states that compared to FCM, Panther 88 is doing fine
– the Panther 88 on supertest was bugged, it burned too much – it was fixed
– Storm confirms that the tanks were released for test with placeholder stats
- – Serb spiega che il prossimo nerf al raggio visivo non è causato da limiti tecnici di BigWorld, la vera ragione è che, attualmente, l’alto raggio visivo rende le manovre di fiancheggiamento molto più difficili e il gioco è troppo lineare. Non può essere introdotto velocemente, è necessario disporre di molti calcoli e un sacco di verifiche interne.
- – Serb su eventuali M.I. con battaglòie truccate: “Dobbiamo registrare tutti i procedimenti. Molti compagni, ritenendo di essere davvero intelligenti hanno già avvertito di questa cosa sui loro account. Non voglio condividere i dettagli. semplicemente non consiglio di provare.”
- – Panther 88 non ha MM limitato, Storm dice che non ha peggiori parametri rispetto ai veicoli regolari – la mobilità è peggiore, ma il cannone è migliore.
- – Storm afferma che 75 per cento dei giocatori non ha idea di che cosa siano i battletiers
- – Storm afferma che rispetto all’FCM, il Panther 88 va bene
- – la Panter 88 nel supertest era guasto adesso è stato corretto.
- – Storm conferma che i carri sono stati immessi in prova con statistiche segnaposto.