Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/11/06/6-11-2014/
– Q: “Why was SU-76I removed from the shop?” A (SerB): “Because it pwned newbies.” On the same matter, Storm confirms this (with sad “as usual”), he adds that the vehicle was tested properly, but a mistake was made and they are investigating it. Currently however, everyone is preparing for DevCon (SS: developer meeting) and the decision will be taken next week. Oddly enough, Yuri Pasholok in another comment says “told you so”, as in he knew about the imbalanced status of the vehicle.
– the changes in historical battle mode will be “radical”
– apparently there is a tutorial bug in 9.4 as well, it will be fixed (SS: no details, it’s possible this is RU-specific)
– the 9.4 bush bug (bushes “flicker” in sniper mode) will be fixed in the following patch
– the Object 260 WILL be an individual mission reward in 9.5
– the “clone” maps (Himmelsdorf/Winter Himmelsdorf) have each one half of the probability to get them in random battles
– multiple players report “double click” bug (SS: not quite sure what that is), it’s apparently related to XVM
- D. Perchè il SU-76I è stato rimosso dalo shop? R. SerB: perchè distruggeva i novellini, d’altro canto Storm conferma che il veicolo era stato tyestato bene, ma un errore era stato fatto e stanno investigando. Al momento comunque tutti sono pronti per il DevCon e la decisione sarà presa la prossima settimana. Cmq Yuri Pasholok commmenta che l’aveva detto e sapeva fosse sbilanciato.
- i cambiamenti nelle battaglie storiche saranno radicali
- a quanto pare ci sta un bug sul tutorial nella 9.4 e verrà corretto.
- il bug dei cespugli che lampeggiano sarà corretto nella prossima patch
- l’obj 260 si conferma che sarà ricompensato tramite missioni individuali
- le mappe clonate hanno metà delle probabilità di capitare nelle battaglie random
- la segnalazione di giocatori che avvisano su un bug del doppio click (?ndt) è relativa a XVM.
– various modes for team battles (7/32, 7/42 etc.) will not be made because it would just spread the playerbase too thin and would result in long queues
– there are currently no plans for changes in how the visual camouflage works
– it’s possible (very vaguely) that the way the improved crew training works will be changed, improving the levelup of the lowest main skill level player instead of the one with least XP (SS: as in, when you have a 60 percent retrained guy with 3 perks and a 100 percent retrained guy with 1 perk, currently the 100 percent one is selected for faster retraining, while in the future, the 60 percent one would be)
– there is a CW bug on RU server affecting Clanwars – in clan chat window only clan members should access, it allows your opponents to write in it. It’s tied to landings. It is known and it’s possible it will be fixed by a micropatch.
– there is apparently another bug, where you damage the allies by even touching them while driving very slowly, this will be fixed according to Storm
– server aim circle is bugged as well, it too will be fixed – it’s possible it will be hotfixed in fact, but no guarantees
- non ci saranno altre modalità di battaglie di team perchè causerebbero lunghe code.
- non ci sono piani per cambiare il sistema di camo
- è possibile (alla lontana) che cambi il modo di addestrare gli equipaggi, facendo in modo che aumenti più velocemente l’esperienza di chi ha già più abilità.
- ci sta un bug nelle CW russe, nella finestra di chat dove dovrebbero parlare solo i membri del clan possono intervenire anche i nemici. Esso è legato agli sbarchi. E’ risaputo ed è possibile che si corregga con una micropatch.
- ci sta un altro errore, nel quale si può danneggiare l’alleato anche urtandolo leggermente. Anche questo sarà corretto.
- il cerchio di mira lato server è GUASTO (fail bug), verrà corretto, si tratta di un hotfix, ma nessuna garanzia (bel supporto tecnico, complimenti! ndt)