– in 9.1, LT’s starting from tier 4 will have their MM spread limited. trad. nella 9.1 i carri leggeri che partiranno dal tier 4 avranno il MM limitato.
– the reason why balance issues in random battles are not solved by increasing the MM weight if that respective tank is that increasing the MM weight doesn’t make players play that vehicle any less. This can be partially observed in the HB mode. trad. la ragione per cui i problemi di bilanciamento nelle random non sono risolti dall’aumento del peso di MM e che l’aumento del peso di MM non spinge il giocaqtore a giocare meno quel veicolo. Questo si può parzialmente osservare nelle battaglie storiche
– Q: “Was it considered to implement a mode, where there would be no bases and the battle would be won only by killing everyone?” A: “T95 GMC on one team and T71 on the other are not amused”. trad. D. è stato contemplato una modalità di gioco dove non ci sono basi e il gioco finirebbe solo con l’uccidere tutti? R. T95 da un lato e T71 dall’altro non sono divertenti.
– damage model changes in WoT? Storm: “And who needs that?” trad. cambio del modello di danno in WoT? Storm: e a chi servirebbe?
– apparently, Edrard’s wot-news vehicle statistics are wrong (Storm: “This is not statistics, but god knows what”). trad. in apparenza le statistiche dei veicoli sul sito wot-news di Edrard sono errate (Storm: queste non sono statistiche, ma dio sa cosa).
– for now it is not known how (if) gold ammo will be rebalanced, developer opinions differ. trad. al momento non si sa come e se si cambieranno le gold ammo, i devs non sono concordi.
– the 25 percent RNG is “optimal for WG playerbase” and won’t be changed. trad. il 25% del Random Number Generator è ottimale per la base dei giocatori della WG e non è stato cambiato.
– there will not be a common server for EU and RU players (“wait for roaming”). trad. non ci sarà un server comune per EU e RU (aspettate il roaming).