Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/11/11/11-11-2014/
– developers are experimenting with Stronghold mode “bunkers”, created in some sort of building (their strength depends on the level of the building, the bunkers are being tested on Malinovka)
– these bunkers and other SH consumables will be deployed by clan commander via a “tactical tablet”
– current version of premium account/tank XP is temporary, premium tanks (or account, unclear) will be buffed further
– Storm won’t participate in WoWs development “Tanks are 200 percent enough for me”
– Stalingrad will be further fixed (players complained about the “small yards”, Storm added that the map is difficult as it is even without them)
– PvE mode: “when it’s done it’s done”
– 3-caliber rule will not be cancelled (“tell that to players shooting big guns at light tanks”)
– a player proposed a theory, that some of the lags are caused on the client side by energy saving CPU functions (EIST, C-States, Turbo Boost). Storm: “Until you present us with evidence of these “mysterious” lags, it’s unlikely we will do anything”
- i devs stanno sperimentando i bunker nella modalità fortezze, su alcune costruzioni (mappa Malinovka)
- questi bunker e altri consumabili saranno dati al comandante del clan tramite mappa tattica
- la versione attuale di account premium / tank XP è temporanea, i carri premium (o anche li account) saranno migliorati in futuro.
- Storm non parteciperà allo sviluppo di WoWs, gli basta WoT al 200%.
- Stalingrado sarà ulteriormente corretta
- modalità PVE: sarà pronta quando sarà pronta.
- la regola dei tre calibri non sarà cancellata
- un giuocatore ha proposto l’ipotesi che un pò di lag è causata da programmi di risparmio energetico legati alle funzioni delle CPU (EIST, C-States, Turbo Boost), Storm: finchè non verranno presentate prove evidenti legate a lag misteriosa, è improbabile che si faccia qualcosa.