Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/10/14/14-10-2014/
– Storm states that when it comes to Chinese, French and Japanese tank and their rework to HD, “they are of secondary concern”
– M4A3E8 in HD will not come either in 9.4 or in 9.5
– apparently, the M4A3E8 will be “made from scratch” by some new outsourcer and will not be based on the “Fury” HD model
– “there is no info” on the KV-5 variant, that allegedly had more armor on the infamous radioman miniturret
– Panzer V/IV will not be transferred to tier 5 (it is on Xbox)
– there are no plans to allow you to re-buy a premium tank you once already had and sold back for credits
– regarding the “microrelief” rework Storm announced – it concerns various terrain irregularities up to the height of half a meter (eg. the ones within the usual clearance)
– LTTB is two times lighter than AFK Panther “due to its dimensions”
– T49 will not get a second alternative 90mm gun
- Storm si sofferma su quando verranno i carri cinesi, francesi e giapponesi e la relativa rilavorazione in HD: sono di problematica secondaria (ci vorrà tempo, ndt).
- l’M4A3E8 in HD non verrà introdotto nè nella 9.4 nè nella 9.5.
- a quanto pare l’M4A3E8 sarà fatto da schizzi provenienti da nuova azienda esternalizzata e non sarà basato sul modello Fury.
- non ci sono info sulle varianti del KV-5 che dovrebbero avere più corazza sulla terribile torretta del radiofonista.
- il Pz V/IV non sarà trasferito sul tier 5 (è sulla versione XBOX)
- non ci sono piani per permettere di ricomprare carri premium una volta che sono stati venduti per crediti.
- sui microrilievi sottolineati da Storm, essi concernono diverse irregolarità del terrenno dell’altezza di circa mezzo metro.
- l’LTTB è 2 volte più leggero dell’ AFK Panther per le rispettive dimensioni
- il T49 non avrà un secondo alternativo 90mm
– Havok will work mostly on your CPU, not your videocard
– equal teams in random battles? “If you want equal teams, you can play team battles.”
– for now, there are no plans for more camo patterns
– Storm states that lags during peak times are normal, especially in the evening, the ISP channels are clogged
– gold shells will be investigated, but according to Storm, the chance of changes in gold shells is “20 percent at most”
– developers currently don’t see any issue with the amount of arties in battles
– Storm doesn’t consider a certain part of a map being occupied by unpasseble terrain to be a problem
– the upcoming accuracy nerf will happen in order to “reduce the combat distance and increase the role of armor in battle”
– 1,2 or 3 old perks will be removed during the great perk overhaul, according to Storm, these changes will not change the gameplay much, only a bit
– there is still a lot of time until Panzer IV Schmalturm gets reworked to HD
– Storm is aware of the bug where in sniper mode, a transluescent (near) bush starts to “blink”. It will be fixed.
- Havok peserà più sulla CPU che sulla videocard
- team uguali su partite random? Giocate le battaglie di team
- non ci sono piani pe rnuove camo
- Storm afferma che lag durante le giornate di picchi sono normali
- i proiettili gold sono sotto esame ma le possibilità che cambino sono del 20%
- i devs non vedono problemi sull’ammontare di arty in battaglia
- Storm non considera un problema che certe parti del terreno non siano percorribili
- l’imminente nerf sull’accuratezza è inteso per ridurre il combattimento a lunga distanza e aumentare il ruolo della corazza in gioco.
- 1, 2 o 3 vecchi perk saranno rimossi durante il rinnovo degli stessi, questi cambiamenti, secondo Storm non cambieranno molto il gioco, solo poco… (ci crediamo??? ndt)
- molto tempo trascorrerà prima che il Pz IV S. verrà rilavorato in hd
- Storm sta attenzionando il bug dove in modalità cecchino erba nera traslucida inizia a brillare. Verrà corretto.
Evilly, regarding the ingame missions and their ability to teach players to play properly (a player was complaining that they do not fulfill this function): “Yes, it’s like that. Missions do not fulfill the educational purpose, not all of them have it like that definitely …… we do attempt to reward skillful gameplay, but keep in mind that ‘skill’ is a loose idea. Winrate does not work, in two battles a player can lose one badly with 0 damage while carrying the team in the second one. There aren’t that many success criteria out there. In various missions, there are basic public or hidden anti-bot conditions. We are trying to put it like that together.”
- Evilly in relazione alle missioni in gioco e alla loro possibilità di insegnare ai giocatori a giocare con criterio: “Si è così. Le missioni non hanno lo scopo di educare, almeno non tutte. Stiamo cercando di ricompensare il gioco con abilità, ma tenete a mente che la skill è un’idea perdente. Il Winrate non funziona, in due battaglie un giocatore può perderne una con 0 danni mentre trascinare il team nella seconda. Non ci sono molti criteri di successo là fuori. In diverse missioni ci sono condizioni pubbliche o nascoste antibot. Stiamo provando a mettere tutto insieme