Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/10/14/14-10-2014/
– Evilly confirms that developers are trying to hand out less credits in missions than before
– Wargaming apparently cannot afford (in terms of their ingame economy) to let players choose a reward they want for missions, plus the ingame mechanism is not implemented yet. If it appears, WG will run experiments.
– there will be more “IS-6″ and “Super Pershing” missions in the future, without the tough conditions like “complete a quest 27 days out of 30″
– unique missions for random players will come in 9.5, they will be complicated. These will be rewarded by premium tanks.
– there is no plan to make missions for experienced players (by winrate) harder, developers will do something like that “using other means”
- Evilly conferma che i devs stanno provando ad elemosinare meno crediti nelle missioni rispetto a prima (?? ndt)
- La WG non può permettere in termini di economia di gioco che i giocatori scelgano la ricompensa alla fine delle missioni, inoltre le meccaniche di gioco non sono state ancora implementate. Se ci sarà, la WG inizierà gli esperimenti.
- Ci saranno più missioni IS6 e Super P in futuro e senza condizioni come completa una quest 27 giorni su 30.
- missioni uniche per i giocatori di random saranno introdotte nella 9.5 e saranno complicate. Verranno ricompensate con carri premium
- Non ci sono piani per rendere le missioni per i giocatori con esperienza più difficili, i devs faranno qualcosa come “utilizzare altri mezzi”.
Evilly also mentions future plans of Wargaming:
– individual missions with unique tanks as rewards (unique emblems and crews will come later). These will be complicated, different from regular missions.
– targetted missions – missions targetted at various groups, such as newbies, people who left WoT to make them return
– events (SS: as in weekly, weekend “specials” and such) concept will be reworked: the ones with too many rewards will be reduced in order to return value to these events
– interface of missions will be fixed/reworked
– tokens: “get a token, pick a mission, buy a premium, get a token, activate mission” (SS: no idea what this is)
- Missioni individuali con ricompense uniche. Saranno complicate e differenti dalle missioni regolari
- missioni mirate: missioni mirate a differenti gruppi, come per i novellini, persone che hanno lasciato WOT e quindi si vuole che ritornino.
- il concetto degli eventi sarà rilavorato: quelli con troppe ricompense saranno ridotti perchè tornino ai valori di questi eventi.
- l’interfaccia delle missioni sarà corretta rilavorata
- gettoni: ottieni un gettone, prendi una missione, compra un premium, ottieni un gettone, attivi una missione
Going further:
– Evilly confirms the existence of the Recruitment project. In the eyes of WG, there is however no difference between a newbie and a twink in this sense, will work for both apparently
– the amount of events (weekly, weekends etc.) will not be reduced, but their content will be handled (as written above)
– individual inscriptions (players writing whatever they want on their tank) will not be implemented
- Evilly conferma l’esistenza di un progetto inteso ad assoldare nuovi giocatori. Negli occhi della WG ci sono cmq differenze tra un novellino e un twink, in questo senso. L’idea funzionerà per entrambi.
- Iscrizioni personalizzate: non saranno implementate.