Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/09/15/15-9-2014/
– it’s possible that there will be a medal (award) for killing someone with a ricocheted shell
– mantlet thickness of Object 263 is 250mm, there are no “holes” in it
– there are no publicly accessible data about the mantlet armor of Object 263 available
- è possibile che ci sia una medaglia per chi uccide giocatori nemici con proiettili di rimbalzo
- lo spessore del mantello dell’Obj 263 è 250mm, non ci sono buchi
- non ci sono dati accessibili per la corazza del mantello dell’Obj 263.
– Q: “Why is the KV-85 100mm rate of fire so high, it’s higher than the one of D-10S on SU-100?” A: “The reason of this rate of fire is game balance. SU-100 can mount the D-10S gun, which has a different set of characteristics than the corresponding S-34, mounted on KV-85 – for example more penetration (175 vs 170 of KV-85). Therefore, it’s nothing unusual that there are differences in other characteristics as well. At the same time, the “top” gun of the SU-100 in the game is 122mm, which makes the vehicle equal to other vehicles of its tier in combat characteristics. During the balancing phase, the stats of the D-10T gun, mounted on the IS tank, were brought to such a level as to correspond the S-34 on KV-85 in order not to be inferior to it as a part of the characteristics continuity withing one tank branch.”
- D. Perché il rateo di fuoco del 100mm del KV-85 è così alto, più del D-10s sul Su-100? R. La ragione è per bilanciamento. SU-100 può montare il D-10s, che ha differenti caratteristiche del corrispondente S-34 del KV-85, per esempio più penetrazione (175 vs 170 del KV-85). Inoltre nulla di inusuale che ci siano altre differenze in altre caratteristiche. Allo stesso tempo il top gun del Su-100 è il 122mm che rende il veicolo uguale ad altri veicoli del suo tier. Durante la fase di bilanciamento, le statistiche del D-10T dell’IS vennero portate al livello del corrispondente S-34 per il KV-85 per non essere inferiore in caratteristiche (e mantenere la continuità del ramo)
– the crew role change is not difficult to implement technically, it will come
– 9.3 ricochet angle calculation and its following trajectory will be calculated the same way it was in 9.2
– it’s possible that in 9.4, the Type 62 crew setup will be changed to correspond the one of WZ-131
– Storm states that even if the developers wanted to give free XP compensation for Chaffee now, there’s no time left to do it anyway before the patch is released
– developers will try to implement increased view range for the entire light tank class
- il cambio di ruolo per l’equipaggio non è difficile da implementare, verrà inserito
- il calcolo dell’angolo del rimbalzo nella 9.3 segue le regole della 9.2.
- è possibile che nella 9.4 il Type 62 abbia l’equipaggio modificato con il setup che corrisponderà al WZ 131.
- Storm afferma che se anche i devs volessero compensare lo Chaffee con ricerca libera, non potrebbero farlo perchè non vi è più tempo prima che la patch sia rilasciata
- i devs proveranno ad implementare il raggio visivo aumentato per tutti i carri leggeri.