World of Tanks news 17 06 2015
Source – ritastatusreport.blogspot.nl
– Tracks are not “eating” damage as some players claim;
– API mantle (AMD) will not be supported in WoT;
– Multicore support in 2015? “No promises”(RG: Well… at least its not a no. 😛 );
– Storm confirms: SLI conflicts with new TXAA anti-aliasing;
– It’s possible to completely disable explosions and smoke effects in the client;
– RU players are still complaining about the chat spam when players enter dynamic platoons. WG devs discussed adding an option to disable it but so far no conclusion yet;
– Storm sent a three page letter to the modellers and historical consultants regarding the issues with the tier 9 Patton model;
– Storm regarding why WG knowingly released a bugged model: “Let me say it like this: issues in communication between departments”;
– Storm responds to an accusation that the 9.9 shadows look like shit by stating that the shadows this way are realistic;
– There is a bug in 9.9 where the shadows of some objects are simply disappearing under certain circumstances, Storm knows about it;
– Storm is asked whether as a developer he thinks the 9.9 patch should have been released at all, he says that yes but only after fixing the zombie tank bug;
– Do you have extremely long loading times in 9.9? Storm’s answer is to defragment your HDD;
– Many, many players report continuous crashes of 9.9 client, Storm is collecting feedback and investigating;
– Storm does not agree with a proposed artillery “solution” to cut its alpha to half and to hardcap it to 1-2 per team;
– +/-2 MM is “an essential part of the game”, it won’t be reduced;
– For now there are no planned changes to monitor frequency system in WoT;
– EU server will soon have the opportunity to get the A45 premium tank (RG: This brings me a smile!)
– the current T110E3 armor is final, there will be no more changes;
– In 9.9, the M6A2E1 rim around the gun (where the gun meets the mantlet) became bigger and thinner. This makes the mantlet very easy to penetrate. It will be fixed;
– i cingoli non “mangiano” danno come alcuni giocatori sostengono;
– mantello API (AMD) non sarà supportato in WoT;
– Supporto Multicore nel 2015? “No promesse”
– Storm conferma: ci sono conflitti SLI con anti-aliasing TXAA ;
– E ‘possibile disabilitare completamente esplosioni ed effetti di fumo nel client;
– i giocatori RU ancora lamentano dello spam in chat quando i giocatori entrano nei plotoni dinamici. Devs WG hanno discusso l’aggiunta dell’opzione per disattivarlo, ma finora nessuna conclusione ancora;
– Storm ha inviato una lettera di tre pagine ai modellisti e consulenti storici relativamente ai problemi con il modello di livello 9 Patton;
– Storm sul perché WG consapevolmente ha rilasciato un modello rovinato: “Lasciatemi dire in questo modo: problemi di comunicazione tra i reparti”;
– Storm risponde a un’accusa nella quale si dice che le ombre della 9.9 sembrano merda affermando che le ombre in questo modo sono realistiche;
– C’è un bug nella 9.9 dove le ombre di alcuni oggetti semplicemente scompaiono in determinate circostanze, Storm lo sa;
– A Storm viene chiesto se come sviluppatore pensa la patch 9.9 avrebbe dovuto essere rilasciata, dice che sì, ma solo dopo aver corretto il bug dei carri zombie;
– Avete tempi di caricamento molto lunghi nella 9.9? La risposta di Storm è di deframmentare il disco rigido;
– Molti, molti giocatori lamentano continui crash del client, Storm sta raccogliendo i feedback e indagherà;
– Storm non è d’accordo con la “soluzione” proposta per l’artiglieria di tagliare il suo danno alfa a metà e per un HARDCAP di 1-2 per squadra;
– +/- 2 MM è “una parte essenziale del gioco”, non sarà ridotto;
– Per ora non ci sono cambiamenti previsti per controllare il sistema di frequenza in WoT;
– Server UE avranno presto l’opportunità di ottenere l’A45 premium
– La corrente corazza del T110E3 è definitiva, non ci saranno più cambiamenti;
– Nalle 9.9, nell’M6A2E1 il brdo attorno al cannone (dove il cannone incontra il mantello ) è diventato più grande e più sottile. Questo rende il mantello molto facile da penetrare. Sarà corretto;