Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/07/18/18-7-2014/
– Q: “How come it often happens that I get the same map three times in a row out of 5 battles?” A: “We can’t do anything about it.” trad. D. com’è che capita spesso che su 5 partite tre sono sempre sulla stessa mappa? R. non possiamo farci nulla!!.
– Ruinberg on fire had its chance to drop reduced, but other maps’ chances to drop will not be changed for now trad. Ruinberg in fiamme ha visto le chance ridotte, ma per le altre mappe nulla cambierà per adesso.
– maps with only one mode (only random battle, without encounter and assault versions) will also not have their chances to drop changed. trad. mappe con una sola modalità non vedranno le probabilità di apparizione cambiate.
– IS-6 to be reworked? “If there are any issues with the model, we will fix them when the model is reworked to HD” trad. l’IS6 rilavorato? se ci sono dei problemi, essi verranno corretti con la versione in HD.
– it’s not yet known whether the HESH mechanism will be reworked, but it’s possible. trad. Non si sa se i proiettili HESH verranno rivisti, ma è possibile.
– equipment and perks/skills are scheduled for rework in the future trad. i rifacimenti di skill e perks sono schedulati per il futuro.
– larger ignore/friend list? “Wait for 2.0″ trad. lista più grande di amici e non amici? Nella 2.0.
– the game taking too much CPU/GPU resources in hangar? “I can’t say anything about that” trad. il gioco prende troppe risorse CPU/GPU in hangar? Io non posso dire nulla a riguardo.
– developers are (as an anti-TD measure apparently) considering reducing the viewrange of all the tanks, apart from light tanks. trad. i devs stanno pensando di ridurre il raggio visivo di tutti i carri, tranni i carri leggeri.
– regarding the company mode: “We have to completely rework the company searching mechanism, based on the one used in team battles”. trad. riguardo alle modalità compagnia: dobbiamo completamente rilavorare il meccanismo di ricerca, sulla base di quelo utilizato nelle battaglie di Team.
– the 5 second friends list timeout (SS: not sure what this concerns) is a “DDOS protection”. trad. i timeout di 5 sec. nella lista amici è per protezione DDOS.