Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/02/20/20-2-2014/
World of Tanks News 20 02 2014
– Churchill Gun Carrier from tier 6 to tier 5 and reviewing stock Bishop? “When it’s done it’s done, if it happens at all” (SerB states that he can post his personal opinion, but other people deal with rebalance than him). trad. il Churchill Gun Carriage da tier 6 a tier 5 e revisionare il Bishop stock? Sarà fatto quando sarà fatto…
– there are no plans for now for variable geometry wing fighter jets in the game (such as the Messerschmitt MEP.1109), but in the future their implementation is not excluded. trad. non ci sono piani per adesso per introdurre in gioco aerei a geometria variabile (come il Messerschmitt MEP.1109, si parla di WoWp, ndt), ma in futuro la sua implementazione non è esclusa.
– the option to view replays from old game versions is not going to be implemented (SerB: “Convert the replay to video”). trad. l’opzione di vedere i replay dalle vecchie versioni del gioco non è implementata.
– SerB states that regarding the way crew XP counter is implemented in WoWp (SS: it allegedly shows crew XP to 100 percent and not to next percent or something like that), there is a really low priority for implementing that to WoT, because both ways are roughly equally comfortable for the player. trad. SerB afferma che in relazione al modo di contare l’XP dell’equipaggio in WoWp vi è bassa priorità nell’implementarlo in WoT, perchè entrambe le modalità sono egualmente poco confortevoli per i giocatori.
– SerB states that there is no “gold shell issue” (SS: as in, an issue of players shooting only gold in randoms), because everyone can do that. trad. SerB ricorda che non ci sono problemi con i proiettili gold, perché ognuno può usarne quanto ne vuole.
– SerB states that the impression tier 9 vehicles get (after the removal of battletier 12) thrown more often to the bottom of the team is false and not consistent with Wargaming’s statistics. trad. SerB afferma che l’impressione che i tier 9 subiscano dopo la rimozione del battletier 12 finiscano spesso in basso nel team è falsa e non concordante con le statistiche della WG.
– SerB states, that HE shells, that penetrate the armor completely (by their kinetic energy) don’t lose penetration ability over distance or get normalized, because “there is a quite complicated process of penetration, connected with the deformation of a thin-walled shell. Roughly said, limited sturdiness of the shell doesn’t allow for much more penetration even at short distances. Well, and as for normalization, these shells don’t ‘twist’” (SS: by “twist” I mean the process where the shell changes its vector upon impact, based on the construction of the point of the shell). trad. SerB afferma che i proiettili HE, che penetrano completamente l’armatura (da energia cinetica) non perdono l’abilità di penetrazione oltre distanza o vengono normalizzati, perché è molto complicato il processo di penetrazione connesso con la deformazione di un proiettile a guscio morbido. Detto questo, la robustezza limitata del guscio non permette molto di più la penetrazione anche a brevi distanze. Bene, e per quanto riguarda la normalizzazione, questi gusci non ruotano.
– FPS dropping on new winter maps? SerB: “How terrible. I checked, both the new maps and the old maps have roughly the same FPS for me. Write to support.”. trad. la caduta di FPS su mappe invernali? SerB: che terribile! Io ho controllato, entrambe le nuove mappe e le vecchie mappe hanno per lo più gli stessi FPS per me. Scrivete al supporto.