Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/08/26/26-8-2014/
– new motion physics will come in close to medium future, developers already found a way how to make it correctly
– new camo system and reworked landscape to HD will come in medium future
– first premium tanks to be reworked to HD will by Type 59 and Jagdtiger 88
– developers decided not to change the damage model of hatches (SS: as in, earlier there was some idea that hatches hits should cause less damage as the shell doesn’t penetrate the tank directly, or to turn them into spaced armor), it would be counterintuitive for players
– 25 percent RNG does not have a linear distribution, it’s considered sufficient and won’t be reduced
– it’s unlikely that Type 59 armor will be changed when the vehicle gets reworked into HD
– it’s unlikely that any premiums will have their HD model armor changed, because they are premiums
– some maps that people were satisfied with got reworked because their stats were not very good – base winrates differed too much
– for now, it’s difficult to say how the new LT’s will play in the game, Storm hopes they will not become simply nimble medium tanks with nerfed hitpoints
– no major buffs are planned for premium tanks, but some of them will be buffed a little
– RU251 will be the fastest and more agile light tank of all the new 9.3 light tanks
– apparently, hightier light tank income will not be buffed since developers also have to consider that such a change would cause more gold ammunition use
– T34 premium tank apparently will not be rebalanced
– a lots of bad players getting drawn into the game by bonus events destroying the game? “Those people live around you” – Storm is not bothered by them: “dumb but sincere and good people I like much more than smart but evil”
– Storm confirms that Kharkov and Windstorm both have 7-8 percent lower FPS than other maps
– developers haven’t thought about tying the gold-per-money course to Euro
– Stalingrad will have the same type of gameplay as Kharkov (SS: a “labyrinth”)
– developers are not working with mod makers when it comes to UI development
– FV304 nerf is planned
– developers do not want to make more turrets on tier 10 vehicles (SS: as in, Maus II turret for Maus is not planned)
- la nuova fisica di movimento verrà nel medio futuro. I devs hanno trovato un modo per integrarla correttamente
- sempre nel medio futuro nuovo sistema camo e ambiente rilavorato in hd
- i primi carri premium ad essere rilavorati saranno il Type 59 e lo Jagdtiger 88
- i devs hanno deciso di non cambiare il modello di danno delle botole, potrebbe non essere intuitivo per i giocatori
- il 25% di RNG non ha una distribuzione lineare ed è considerato sufficiente e non sarà ridotto
- è improbabile che la corazzatura del Type 59 sarà cambiata quando sarà trasformato in HD
- è improbabile che ogni carro premium veda il modello di corazzatura in HD modificata, perchè sono carri premium.
- alcune mappe che hanno reso i giocatori soddisfatti verranno comunque rielaborate perchè le differenze di winrate sono eccessive.
- per adesso è difficile dire come i novi carri leggeri verranno giocati in gioco, Storm spera che non diventino semplici surrogati di carri medi con punti vita ridotti.
- nessun buff evidente è previsto per i carri premiu, tuttavia alcuni verranno leggermente potenziati.
- il Ru251 sarà il più veloce e agile carro leggero fra quelli introdotti nella 9.3
- a quanto pare i carri leggeri di tier alto non vedranno aumentato il guadagno in crediti, perchè questo vorrebbe dire incentivae l’uso di proiettili gold
- il T34 premium non verrà ribilanciato.
- molti giocatori scadenti si stanno ritirando dal gioco a causa degli eventi bonus che distruggono il gioco? Queste persone vivono attorno a voi e Storm non è annoiato da loro: stupidi ma sinceri e brave persone, mi piacciono molto più di quelli intelligenti ma cattivi.
- Storm conferma che Kharkov e Windstorm hanno un calo del 7/8% di FPS rspetto alle altre mappe.
- i devs non hanno pensato di legare il sistema soldi per gold al corso dell’euro.
- la mappa Stalingrado avrò lo stesso stile di gioco di Kharkov
- i devs non stanno lavorando con gli sivluppatori di mods per lo sviluppo dell’UI
- è pianificato il nerf dell’FV304
- i devs non vogliono aggiungere più torrette per i tier 10 (riferimento alla torretta del MAUS II)