Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/09/26/26-9-2014/
– the loss of penetration depends on actual distance the shell travels in the game. If you are aiming at a vehicle 500 meters from you and another tanks drives in your line of fire less than 100 meters from you and you hit him, the shell will use the 100 meter penetration for the check.
– crew “memory” (keeping the training for the tanks the crew was trained for before) is not planned
– since 0.8.6 (its introduction), the accuracy mechanism was not changed
– Yurko2F on shell flight velocity: “The shell velocity is calculated along the trajectory line from the start to the impact point. Nothing is calculated in advance.”
– Yuri Pasholok states that some models (specifically the SU-100, ISU-152) have some historically small incorrect features (like some features that appeared only in 50′s during the modernization) – really small stuff, but it makes the models slightly unhistorical
- la perdita di penetrazione dipende ssulla distanza che percorre il proiettile in gioco. Se si mira a un veicolo a 500m da voi e altri carri guidano nella vosstra linea di fuoco a meno di 100m. da voi e lo colpite, il colpo userà il controllo di penetrazione sui 100m.
- non è pianificata la memoria dell’equipaggio
- dall’introduzione nella 8.6, l’accuratezza non è stata cambiata.
- Yurkof2F sulla velocità dei proiettili: la velocità del proiettile è calcolata lungo la traiettoria che parte dalla partenza all’arrivo, nulla è calcolato durante.
- Pasholok afferma che alcuni modelli hanno alcune piccole caratteristiche non corrette, piccole cose ma che li rendono leggermente non storici.
– Storm states that the HD models look much better than the old ones (SS: some player was whining that the HD tanks look terrible)
– apparently, there is a bug on RU server where CW players can use (under certain circumstances) frozen vehicles in battle, Storm will investigate
– one player reported extremely long battle loading time in WoT, Storm replied it’s due to disk fragmentation
– Storm about future LT buff: “We will add viewrange. Or, to be more specific, we will nerf it on other tanks.”
– fire in both WoT and WoWs is rendered through the use of sprites. There are no 3D models of fire, there are simply sets of particles and each particle is a small sprite
- Storm afferma che i modelli in hd sono molto meglio rispetto ai vecchi
- a quanto pare ci sta un bug sul server RU dove in CW alcuni giocatori possono usare veicoli congelati, Storm investigherà.
- un giocatore ha riportato lunghi tempi di caricamento delle battaglie, Storm parla di problemi di frammentazione di hard disk
- Storm sul futuro buff dei carri leggeri: vi aggiungeremo raggio visivo, o per essere più specifico, depotenzieremo il raggio visivo degli altri carri.
- il fuoco su WoT e WoWs è renderizzato con uso di sprites, non ci sono modelli 3d per il fuoco, ci sono semplici set di particelle e ciascuna particella è uno sprite.