World of Tanks news 27 04 2015
Source – http://ritastatusreport.blogspot.it/2015/04/27042015-q.html
– Tank freezing will continue but developers state it’s possible they will revisit the freeze time;
– The number of divisions available to a clan will not depend on the amount of clanmembers but on the influence currency earned by the clan (division are the analogues of a current token stack and are purchased for “influence”);
– Skill MM in CW? “Don’t attack the stronger ones. Here, players are deciding for themselves in what region and with whom to fight”;
– Developers consider technical victories to be a bad thing, they don’t want to have as many;
– The alternative way of entering the map (apart from landings) will be called “auction” – in “auctions”, clans will be “betting” influence on the owned provinces. The clan that bets the most will have the chance to play with the province owner, other bidders will have their influence returned. This mechanism will apply to most provinces but there will be provinces where “auction landing” will not be possible;
– Any clan with enough “influence” currency can buff a province income (not just the big ones);
– The gameplay in CW 2.0 will change a lot – large clans will no longer be able to afford just to sit on 8-10 provinces and to not fight. On the other hand, due to the income improvement mechanism, a clan with 2-3 provinces will be able to make as much gold as current 5-7 province clans.
- – il congelamento dei carri continuerà ad esserci ma i devs dicono che è possibile rivisitare il tempo di congelamento;
- – Il numero di divisioni a disposizione di un clan non dipenderà dalla quantità di clanmembers ma sulla valuta influenza guadagnata dal clan (le divisioni sono gli analoghi di una pila di gettoni e vengono acquistati grazie all’ “influenza”);
- – Abilità MM in CW? “. Non attaccate quelli più forti Qui, i giocatori stanno decidendo per se stessi in qule regione e contro chi si lotta”;
– Gli sviluppatori ritengono le vittorie tecniche una cosa negativa, non vogliono che siano il maggior numero; - – Il modo alternativo di entrare nella mappa (tranne sbarchi) si chiamerà “asta” – nelle “aste”, i clan avranno l’influenza di “scommettere” sulle province di proprietà. Il clan che le scommette di più avrà la possibilità di giocare subito contro il proprietario della provincia, altri offerenti avranno la loro influenza restituita. Questo meccanismo si applicherà alla maggior parte delle province, ma ci saranno province in cui “lo sbarco tramite asta” non sarà possibile;
- – Ogni clan con abbastanza moneta “influenza” può potenziare un reddito provincia (non solo quelli più grandi);
- – Il gameplay nelle CW 2.0 cambierà molto – grandi clan non saranno più in grado di permettersi di sedersi su 8-10 province e di non combattere. D’altra parte, a causa del meccanismo di miglioramento del reddito, un clan con 2-3 province sarà in grado di fare quanto più oro rispetto alle attuali 5-7 province.