World of Tanks news 28 02 2015
Source – http://ftr.wot-news.com/2015/02/28/28-2-2015/
– Storm has an idea for Foch 155 changes: either remove the 155mm autoloader and leave the gun as normal, or give it a 120mm autoloader gun. This is however not a plan, just an idea. He considers the current gun parameters “not normal”
– situations where large caliber shells don’t penetrate very thinly armored targers? Storm: “Give us replays of that. Whenever we ask for replays, everybody backs off.”
– it’s not yet clear, how the situation with new physics where tanks are able to climb to insane places will be solved, but some zones will have to be inaccessible
– the current set of maps for the physics test is “more than enough sufficient” for testing
– the current new physics effect where the tank “slows” as if you were shifting gear is not intentional and will be fixed
– new motion physics will not be split into stages, it will be introduced all at once
– improved motion physics caused the turrets to rotate really fast (SS: combined with improved hull rotation using handbrake), there are no plans to nerf them
– currently, there are 5 connection points with ground (5 roadwheels) defining the movement of the vehicle
– it will be possible for the developers to set the track grip for each suspension individually
– it’s not yet clear whether some vehicles will be rebalanced with new motion physics
– tanks getting to such weird places as this will not be implemented to live server, the possibility to move to such spots will be removed
– there is also a bug in new physics that the tracks on destroyed tanks are stuck in the air (as if the tank was regularily on the ground), this will apparently be fixed
- – Storm ha un’idea per il Foch 155: rimuovere il 155 millimetri con caricatore automatico e lasciare il cannone senza autoloader o dargli un autoloader da 120mm. Questo non è però un piano, solo un’idea. Egli considera i parametri attuali “non normali”
- – Situazioni in cui grandi calibri non penetranquilla piccoli corazzati con corazzatura sottile? Storm: “Dateci il replay. Ogni volta che chiediamo il replay, nessuno si fa avanti. “
- – Non è ancora chiaro, come sarà risolta la situazione con nuova fisica in cui i carri sono in grado di salire in luoghi folli, ma alcune zone dovranno essere inaccessibili
- – L’attuale serie di mappe per il test della fisica è “più che sufficiente”
- – L’attuale nuovo effetto della fisica in cui il carro “rallenta”, come se si stesse cambiando marcia non è intenzionale e verrà risolto
- – Nuova fisica di movimento non sarà diviso in fasi, sarà presentato in una sola volta
- – il Miglioramento della fisica di movimento causa una più veloce rotazione delle torrette, non ci sono piani per un nerf
- – Attualmente, 5 punti di collegamento con il terreno definiscono il movimento del veicolo
- – Sarà possibile per gli sviluppatori impostare singolarmente il grip per ogni sospensione
- – Non è ancora chiaro se alcuni veicoli saranno riequilibrati con la nuova fisica di movimento
- – carri che arrivano in tali luoghi strani non sarà permesso attuate nel live server.
- – Vi è anche un bug nella nuova fisica che i cingoli in carri distrutti e ribaltati sono bloccati in aria, questo sarà a quanto pare corretto