- China always gave us trouble. We try to treat each cluster equally. It’s not like Slava Makarov said, when he stated that we focus on one cluster, but we focus on the game itself
- The least active players are Americans
- The only thing we can do is not give up, and improve the game
- If the online player count drops, we know something went wrong. I’m at ease though, we’re in control. The only reaction to this, is figuring out why the players leave, and undertake appropriate measures to change it
- Slava Makarov is a solid person. He’s got good ideas and a broad experience.
- Yes, we have some secret projects on which we’re working, and which we still didn’t reveal. There are two, but I’d like it to be more.
- We’re working on one of the ‘fatter’ projects in Seattle. Sadly, the work is going long, as we first tried out one concept, then another, finally ditching it altogether for some time.
- All the ‘brains’ of WoT meet practically each day in one room and solve problems
- After the success of World of Tanks in 2010, we didn’t buy villas and yachts, we kept it real
- Making a hit game in a F2P way isn’t easy. Many things factor into it, like graphics, technology, income, progress, etc. Don’t forget that 75% of the players won’t spend a dime, but they’ll play for years
- Maybe it’s weird, but I’m happy for each success of a gaming company. I believe that games are a part of our DNA
- Caliber is our shooter, unlike Overwatch or CS:GO. It’s made for older players.
- La Cina ci ha sempre dato problemi. Cerchiamo di trattare tutti i cluster egualmente. Non è come ha detto Slava Makarov, quando ha dichiarato che ci concentriamo su un cluster, ma, al contrario, ci concentriamo sul gioco stesso
- I giocatori meno attivi sono gli americani
- L’unica cosa che possiamo fare non è rinunciare e migliorare il gioco
- Se il numero di giocatori in linea scende, sappiamo che qualcosa è andato storto. Sono tranquillo però, noi vigiliamo. L’unica reazione a questo, è capire perché i giocatori lasciano e adottare misure adeguate per cambiarlo
- Slava Makarov è una solida persona. Ha buone idee e un’ampia esperienza.
- Sì, abbiamo alcuni progetti segreti su cui stiamo lavorando e che ancora non abbiamo rivelato nulla. Ci sono due, ma mi piacerebbe siano di più.
- Stiamo lavorando ad uno dei progetti più “grassi” di Seattle. Purtroppo, il lavoro sta andando per le lunghe, abbiamo prima provato un concetto, poi un altro, finalmente siamo giunti a destinazione.
- Tutti i ‘cervelli’ di WoT si incontrano praticamente ogni giorno in una stanza e risolvono i problemi
- Dopo il successo di World of Tanks nel 2010, non abbiamo comprato ville e yacht, siamo rimasti coi piedi per terra
- Fare un gioco di successo in un modo F2P non è facile. Molte cose fanno parte di esso, come la grafica, la tecnologia, il reddito, il progresso, ecc. Non dimenticate che il 75% dei giocatori non spenderà un centesimo, ma giocheranno per anni
- Forse è strano, ma sono felice per ogni successo di una società di gioco. Credo che i giochi siano parte del nostro DNA
- Caliber è il nostro sparatutto, a differenza di Overwatch o CS: GO, è fatta per giocatori più anziani.
Only chance for WOT is to change this monkey owner.
Please , sell Wargaming mr. monkey Victor Kislyi
Gogi