3. Random events on the maps.
By the end of the year, Random Events will appear in Random Battles marked “Maps in development”. You can remove such cards from the rotation, but they will be enabled by default.
Random Events is a new generation of maps designed to make random battles dynamic. Events can happen at any point in the battle, usually in the first half of it, or they may not happen at all.
Objects and effects of random events will be more detailed and spectacular than in Combat Recon earlier. The event area will be visually improved, and instead of a red line, a red fog will appear, which will indicate a dangerous area.
Another change to the event zone is related to being in non-vehicles: the vehicle will only be destroyed if it collides with a large main object. For example, if he falls right on top of her. If the object or its fragments land next to the vehicle, then it will not receive damage. This means that you will have a chance to survive even if you do not leave the danger zone.
4. Edits (redesign) on regular maps.
Now devs are working on the balance of about 10 cards. Some maps will see major changes, while others will be slightly more modest.
• Mountain Pass – will change the most [already told]
• Studzyanki – will be part of the improvements, including the expansion of the factory and the village [already told earlier]
• [NEW] Oyster Bay – new. Self-propelled guns and positions for sniper and ambush vehicles were balanced.
In addition, for the above vehicles, the initial sidings have been improved.
• Fisherman’s Bay – [already told earlier]
• Murovanka – [already told earlier]
• Cliff – [already told earlier]
• Live Oaks – [already told earlier]
• Lasville – [already told earlier]
• Ensk – expansion of the size to 1000×1000 [ already told earlier]
• Siegfried Line — [already told earlier]
source – wotexpress eu
3. Eventi casuali sulle mappe.
Entro la fine dell’anno, gli eventi casuali appariranno nelle battaglie casuali contrassegnate come “Mappe in sviluppo”. Puoi rimuovere tali carte dalla rotazione, ma saranno abilitate per impostazione predefinita. Eventi casuali è una nuova generazione di mappe progettate per rendere dinamiche le battaglie casuali.
Gli eventi possono verificarsi in qualsiasi momento della battaglia, di solito nella prima metà, altrimenti potrebbero non verificarsi affatto. Gli oggetti e gli effetti degli eventi casuali saranno più dettagliati e spettacolari rispetto a prima in Combat Recon. L’area dell’evento sarà visivamente migliorata e invece di un linea rossa, apparirà una nebbia rossa, che indicherà un’area pericolosa.
Un’altra modifica alla zona dell’evento riguarda l’essere all’interno di “non veicoli”: il veicolo verrà distrutto solo se si scontra con un oggetto principale di grandi dimensioni. Ad esempio, se cade proprio sopra di lei. Se l’oggetto o i suoi frammenti atterrano accanto al veicolo, quindi non subirà danni. Ciò significa che avrai la possibilità di sopravvivere anche se non lasci la zona di pericolo.
4. Modifiche (riprogettazione) di mappe regolari.
Gli sviluppatori stanno lavorando sul bilanciamento di circa 10 mappe. Alcune mappe vedranno grandi cambiamenti, mentre altri saranno leggermente più modesti.
• Mountain Pass: cambierà di più [già detto]
• Studzyanki: farà parte dei miglioramenti, inclusa l’espansione della fabbrica e del villaggio [già detto in precedenza]
• [NOVITÀ] Oyster Bay – nuovo. Le artiglierie e le posizioni per i veicoli da cecchino e da imboscata sono stati bilanciati. Inoltre, per i veicoli di cui sopra, i binari di raccordo iniziali sono stati migliorati.
• Fisherman’s Bay – [già detto in precedenza]
• Murovanka – [già detto prima]
• Cliff – [già detto prima]
• Live Oaks – [già detto prima]
• Lasville – [già detto prima]
• Ensk – espansione della dimensione a 1000×1000 [già detto in precedenza]
• Siegfried Line — [già detto in precedenza]