Machine Ownership Level (MOL). Almost the most important parameter among all. In the new iteration of the sandbox, the parameter was slightly changed. In particular, by reducing the influence from the “Professional bonus” from 21% to 16% with the maximum level of the crew. Players again ran the calculations of the effect of skills and other parameters. In general, devs have decreased relative values to the first iteration. But everything is also much higher compared to the current version 1.13.
In the second iteration, the Commander’s Bonus was returned and it will work from the permanent skill “Mentor” of the commander.
The Mentor will add 1% proficiency in a specialty to all crew members, except the commander, for every 10% of the vehicle’s proficiency, rounded up.
Thus, the rest of the crew, except for the commander, can receive a bonus of up to ~ 15% to the specialty, which will also increase the parameters of the vehicle.
– The level of vehicle ownership in the Second iteration of Crew 2.0 depends on the following modifiers:
• Base value – 100%
• Skill “Combat brotherhood” up to + 5% and up to + 7% with Instructors
• Equipment “Ventilation” up to + 8.5%
• Instruction “Blowing air ducts” up to + 2.5%
• Equipment “Spaghetti” + 10%
• Parameter “Professional bonus” up to + 15%
Thus, the maximum possible bonus will increase to 143% to the level of vehicle ownership. Which is less than 1 iteration, but slightly more than what we have now in game.
There are also new situational perks that will give a bonus to MOL for certain actions in battle:
• Talent “Fighting Spirit” up to + 7.5% or the talent “Team Spirit” up to + 7.5%
• Skill “Coherence” up to +2, 5% at 10 skill points
• Skill “Close combat” up to + 2.5% with 10 skill points
• Talent “Applied medicine” + 7.5%
Depending on the selected perks, you can increase the bonus up to 163% to the level of vehicle ownership.
- The level of vehicle ownership in version 1.13 for the commander and the parameters of the tank influencing him will be up to 126%, and for other crew members up to 138%.
- The level of vehicle ownership in the First iteration of Crew 2.0 could rise to 151% permanently.
And with the use of situational perks, it was possible to increase the bonus to 172.5% to the Vehicle Ownership Level.
Livello di proprietà della macchina (MOL). Quasi il parametro più importante tra tutti. Nella nuova iterazione della sandbox, il parametro è stato leggermente modificato. In particolare, riducendo l’influenza del “Bonus professionale” dal 21% al 16% con il livello massimo dell’equipaggio. I giocatori hanno nuovamente eseguito i calcoli dell’effetto delle abilità e di altri parametri. In generale, gli sviluppatori hanno diminuito i valori relativi alla prima iterazione. Ma tutto è anche molto più alto rispetto all’attuale versione 1.13.
Nella seconda iterazione, il bonus del comandante è stato restituito e funzionerà dall’abilità permanente “Mentore” del comandante.
Il mentore aggiungerà l’1% di competenza in una specialità a tutti i membri dell’equipaggio, eccetto il comandante, per ogni 10% di competenza del veicolo, arrotondato per eccesso.
Così, il resto dell’equipaggio, ad eccezione del comandante, può ricevere un bonus fino a ~ 15% alla specialità, che aumenterà anche i parametri del veicolo.
– Il livello di proprietà del veicolo nella seconda iterazione dell’equipaggio 2.0 dipende dai seguenti modificatori:
• Valore base – 100%
• Abilità “Combattimento fratellanza” fino a + 5% e fino a + 7 % con Istruttori
• Attrezzatura “Ventilazione” fino a + 8,5%
• Istruzione “Puluizia dei condotti d’aria” fino a + 2,5%
• Attrezzatura “Spaghetti” + 10%
• Parametro “Bonus professionale ” fino a + 15%
Quindi, il bonus massimo possibile aumenterà al 143% al livello di proprietà del veicolo. Che è meno di 1 iterazione, ma leggermente più di quello che abbiamo ora in gioco.
Ci sono anche nuovi vantaggi situazionali che daranno un bonus al MOL per determinate azioni in battaglia:
• Il talento “Spirito combattivo” fino a + 7,5% o il talento “Spirito di squadra” fino a + 7,5%
• Abilità “Coerenza” fino a +2, 5% a 10 punti abilità
• Abilità “Combattimento ravvicinato” fino a +2,5% con 10 punti abilità
• Talento “Medicina applicata” + 7,5%
A seconda dei vantaggi selezionati, puoi aumentare il bonus fino al 163% fino al livello di proprietà del veicolo.
- Il livello di proprietà del veicolo nella versione 1.13 per il comandante e i parametri del carro armato che lo influenzano sarà fino al 126% e per gli altri membri dell’equipaggio fino al 138%.
- Il il livello di proprietà del veicolo nella prima iterazione dell’equipaggio 2.0 poteva salire al 151% in modo permanente. E con l’uso di vantaggi situazionali, è stato possibile aumentare il bonus al 172,5% al livello di proprietà del veicolo.
so great to see details about it….so many details it’s CONFUSING as ****. If they screw this up I literally will leave my 10yr old account with my chieftan, 279 and all the other crap I have because it will reduce gameplay beyond what I’m willing to tolerate.