New vehicles in Steel Hunter 2022.
Part 3: Beowulf (Sweden)/Commander Oliver Lund. Don’t confuse a streamer with a tank
Commander: Oliver Lund. “Everything is going as planned.”
Skills: Sixth Sense, Grudge, Intuition.
Tank:
Beowulf (Sweden, HT-1, event) – made on the basis of the Ikv 103 tank.
The Swedes never lost sight of new trends in tank building, and participation in the Steel Hunter meant carte blanche for the best engineers. The machine combines the most ingenious and risky ideas. She is capable of both throwing and holding very serious blows, and so far it works.
Unique skills:
• Ring of fire – Preparation time 45 sec.
Creates a ring of fire around the player’s vehicle that deals damage and reduces the mobility of enemy vehicles in its area of effect.
• Adaptive armor – Preparation time 90 sec.
Instantly restores some of the vehicle’s durability. During the duration of the ability, all damage received from projectiles and combat skills will be accumulated in order to then be converted into hit points. At the moment the ability ends, it will restore a certain amount of durability to the player’s equipment and allies in a certain radius, the value of which depends on the damage received.
Damage received from the zone and fall does not count.
source – wotexpress
Nuovi veicoli in Steel Hunter 2022.
Parte 3: Beowulf (Svezia)/Comandante Oliver Lund. Non confondere uno streamer con un tank
Comandante: Oliver Lund. “Tutto sta andando come previsto.”
Abilità: sesto senso, rancore, intuizione.
Carro armato:
Beowulf (Svezia, HT-1, evento) – realizzato sulla base del carro armato Ikv 103.
Gli svedesi non hanno mai perso di vista le nuove tendenze nella costruzione di carri armati e la partecipazione allo Steel Hunter significava carta bianca per i migliori ingegneri. La macchina unisce le idee più ingegnose e rischiose. È capace sia di sferrare che di sferrare colpi molto seri, e finora funziona.
Abilità uniche:
• Anello di fuoco – Tempo di preparazione 45 sec.
Crea un anello di fuoco attorno al veicolo del giocatore che infligge danni e riduce la mobilità dei veicoli nemici nella sua area d’effetto.< /p>
• Armatura adattiva – Tempo di preparazione 90 sec.
Ripristina istantaneamente parte della vita del veicolo. Durante la durata dell’abilità, tutti i danni ricevuti dai proiettili e dalle abilità di combattimento verranno accumulati per poi essere convertiti in punti ferita. Al termine dell’abilità, ripristinerà una certa durata all’equipaggiamento del giocatore e agli alleati entro un certo raggio, il cui valore dipende dal danno ricevuto.
I danni ricevuti dalla zona e la caduta non contano.