Source: Rykoszet
The World of Tanks dinosaurs certainly recall the times when there were more arenas to choose from in the game than now. One of these was the Province map, which probably exceeded most of the perturbations of all the maps in WoT. At the beginning, despite its small size (600m x 600m), even the X levels met in it, which was simply impractical. Over time, the map had a limit to level III, but after a short period, 1/9/2015, it disappeared completely from the game. But are we sure?
We have introduced the new glacier map, now it is time to tackle the second problem: here the revised and improved map of the Province goes to the Supertest. If all goes well, you can expect it to come back soon. It is possible that this is the map on which you fought your first battle (and greetings for the Krasnal team – CLICK).
Probably the first battle ended so that your tank was destroyed by a shoot from nowhere. This type of situation was the main reason why we eventually removed the old Province from the game. The map was too complicated for new players, but too small for high levels. This is why we have created a prototype of the new version to solve these problems and bring back the Province with all that was good and characteristic.
What has changed? First of all – the size. The old province was 600x600m, the new one is 850 × 850, which means it should be better for high levels. The greater distance between the opposite slopes will allow a more effective use of the game based on camouflage, but the meeting will still be important. Currently, the scope of sight and vision is just over 500 m, which is an optimal value: it allows you to identify and hit an opponent on the other side if someone detects it.
Second: the gameplay. Previously, the Province was a quick detection map and quick shootings. Better camouflage and detection range was enough to win. The new map looks different in this respect and winning will require a maneuver: staying on your slope is not enough, you’ll have to attack the hills on the other side. If you do not go ahead, your opponent will do it and the situation will become uninteresting. The attack will require coordination: a part of the team will have to reduce the distance when the others provide fire support. It will be difficult for the attacking group because of the risk of hitting or colliding with an enemy group that is unleashed in the same way. However, if you gain key positions, you will be able to break the enemy’s defense.
Third: new opportunities. We did some space for tactical experiments. The map is compact, but still offers several possible battle scenarios. You can try to take positions normally belonging to your opponent and trap him in the canyon, or you can use the serpentine to attack in more directions. It is also possible for teams to change places and head to their starting positions, turning around.
What will result? The Supertest will verify it. Currently, the map is close to the state of return to Random – an old, good province that this time will require something more than a developed camouflage and a net for victory.
I dinosauri di World of Tanks ricordano sicuramente i tempi in cui c’erano più arene tra cui scegliere nel gioco rispetto a ora. Una di queste era la mappa Provincia, che probabilmente ha superato la maggior parte delle perturbazioni di tutte le mappe in WoT . All’inizio, nonostante le sue piccole dimensioni (600m x 600m), anche i livelli X si incontravano in essa, il che era semplicemente impraticabile. Nel tempo, la mappa ha avuto un limite al livello III, quindi dopo un breve periodo, il 1/9/2015, essa scomparve del tutto dal gioco. Ma siamo sicuri?
Abbiamo introdotto la nuova mappa del ghiacciaio, ora è il momento di affrontare il secondo problema: qui la mappa riveduta e migliorata di Provincia va al Supertest. Se tutto va bene, puoi aspettarti che ritorni presto in gioco. È possibile che questa sia la mappa su cui hai combattuto la tua prima battaglia (e saluti per la squadra di Krasnal – CLICCA ? ).
Probabilmente la prima battaglia finì in modo che il tuo carro armato fu distrutto da un colpo proveniente da nessuna parte. Questo tipo di situazioni era la ragione principale per cui alla fine abbiamo rimosso la vecchia Provincia dal gioco. La mappa era troppo complicata per i nuovi giocatori, ma troppo piccola per i livelli alti. Questo è il motivo per cui abbiamo creato un prototipo della nuova versione per risolvere questi problemi e riportare Provincia con tutto ciò che era buono e caratteristico.
Cosa è cambiato? Prima di tutto – la dimensione. La vecchia provincia è 600x600m, la nuova è 850 × 850, il che significa che dovrebbe essere migliore per i livelli alti. La maggiore distanza tra le pendenze opposte consentirà un uso più efficace del gioco basato sul camuffamento, ma l’incontro sarà comunque importante. Attualmente, la portata della vista e della visione è di poco più di 500 m, che è un valore ottimale: ti permette di individuare e colpire un avversario dall’altra parte se qualcuno lo rileva.
Secondo: il gameplay. Precedentemente, la Provincia era una mappa di rilevamento rapido e sparatorie veloci. Una migliore mimetizzazione e raggio di rilevamento era sufficiente per vincere. La nuova mappa sembra diversa sotto questo aspetto e vincere richiederà una manovra: stare sul proprio pendio non è sufficiente, dovrete attaccare le colline dall’altra parte. Se non vai avanti, il tuo avversario lo farà e la situazione diventerà poco interessante. L’attacco richiederà un coordinamento: una parte della squadra dovrà ridurre la distanza quando gli altri forniranno supporto al fuoco. Sarà difficile per il gruppo attaccante a causa del rischio di colpire o scontrarsi con un gruppo nemico che si scatena nello stesso modo. Tuttavia, se guadagni posizioni chiave, sarai in grado di rompere la difesa del nemico.
Terzo: nuove opportunità. Abbiamo fatto un po ‘di spazio per esperimenti tattici. La mappa è compatta, ma offre ancora diversi possibili scenari di battaglia. Puoi provare a prendere posizioni normalmente appartenenti al tuo avversario e intrappolarlo nel canyon, oppure puoi usare la serpentina per attaccare in più direzioni. È anche possibile che le squadre cambino posto e si dirigano verso le posizioni di partenza, girando intorno.
Cosa ne risulterà? Il Supertest lo verificherà. Attualmente, la mappa è vicina allo stato di ritorno a Random – una vecchia, buona Provincia che questa volta richiederà qualcosa di più che una mimetizzazione sviluppata e una rete di mascheramento per la vittoria.
minimappa: