Update 1.17 releases – June 1st.
The long-awaited Steel Hunter 2022 mode returns to World of Tanks with the largest series of complex changes since its release. We are also reworking the “Artillery” and “Airstrike” combat reserves in Strongholds, as well as restarting Combat Reconnaissance with fresh maps.
Tomorrow/Today, June 1, from 03:30 to 11:30 (Moscow time) World of Tanks game servers will be unavailable due to the release of version 1.17. The clan portal will be unavailable from 03:30 to 10:30 (Moscow time). The situation on the Global Map will be frozen from June 1, 06:00 (UTC) until June 5, 06:00 (UTC).
Battle Pass: Season 8 (on RU servers) will be launched a little later, not with the release of the update as usual.
* Players with a premium account will be credited with 1 day of a tank premium account as compensation for the time the servers are unavailable due to technical work. Please refrain from in-game purchases until the servers are launched.
source – wotexpress
Aggiornamento versione 1.17 – 1 giugno.
La tanto attesa modalità Steel Hunter 2022 ritorna in World of Tanks con la più grande serie di modifiche complesse dalla sua uscita. Stiamo anche rielaborando le riserve di combattimento “Artiglieria” e “Attacco aereo” in Strongholds, oltre a riavviare Combatti la ricognizione con nuove mappe.
Domani/oggi, 1 giugno, dalle 03:30 alle 11:30 (ora di Mosca) i server di gioco di World of Tanks non saranno disponibili a causa del rilascio della versione 1.17. Il portale del clan non sarà disponibile dalle 03:30 alle 10:30 (ora di Mosca). La situazione sulla mappa globale sarà bloccata dal 1 giugno alle 06:00 (UTC) fino al 5 giugno alle 06:00 (UTC).
Battle Pass: la stagione 8 (nei server RU) verrà lanciata un po’ più tardi, non con il rilascio dell’aggiornamento come al solito.
* Ai giocatori con un account premium verrà accreditato 1 giorno di un account tank premium come compensazione per il tempo in cui i server non sono disponibili a causa di lavori tecnici. Si prega di astenersi dagli acquisti in-game fino al lancio dei server.