Interface:
Added Germany and U.S.S.R. Tech Trees.
Ships:
Profitability in credits of premium ships Atago and Atlanta slightly increased.
Fixed error that lead to torpedo spread on Tirpitz being overlayed with fire – camera has been slightly raised
Fixed display error for “chance of fire” characteristic for bombers aircraftBalance changes сhanges in US ships:
For Eri increased loading time to 7 sec
For Chester increased loading time to 7 sec
Set the local value of guns rotation speed at 4 dps for Arkansas (which is typical not for guns, but for a specific ship)Maps:
On maps “Two Brothers”, “Ice Islands” and “Fault Line” spots where landscape did not correspond with collision border have been fixed.
“Ice Islands” – flying iceberg in square A2
“Fault Line” – landscape collision border wider visual of lanscape border in squares E8-F8
“Two Brothers” – landscape collision border above visual of lanscape border in squares F7-G7
Interfaccia:
Aggiunta gli alberi della Germania e U.S.S.R.
Navi:
Redditività in crediti di navi premium Atago e Atlanta leggermente aumentata.
Corretto un errore che porta la diffusione dei siluri sulla Tirpitz ad essere sovrapposto con il fuoco – la videocamera è stata leggermente rialzata
Corretto Errore di visualizzazione per “possibilità di incendio” con gli aerei bombardieri
Cambiamenti nelle navi USA:
Per Eri aumento del tempo di caricamento a 7 secondi
Per Chester aumento del tempo di caricamento a 7 secondi
Impostato il valore locale della velocità di rotazione dei cannoni a 4 DPS per Arkansas (che è tipico non per i cannoni, ma per una determinata nave)
Mappe:
Nelle mappe “Two Brothers”, “Ice Islands” and “Fault Line” i punti del il paesaggio che non corrispondevano con il bordo di collisione sono stati corretti.
“Ice Islands” – iceberg volante in A2
“Fault Line” – in E8-F8 bordo di collisione reso più ampio e visibile
“Due Fratelli” – in F7-G7 linea di collisione corretta