Water update
Water simulation and visual looks have been completely reworked.
- Waves now have realistic dynamics, featuring different heights and shapes. An effect of “rocking” the ship on the waves will be created. This change, however, will not affect the gameplay of the game.
- Updated ship wake effect.
- Added dynamic seafoam and improved water surface visuals.
HD textures
Added high detailed textures to the following Maps: “Two Brothers” and “Hotspot,” as well as the Ports “Philippines”, “Saint-Petersburg” and “Twitch”.
In future updates, we will continue to work on the rest of the Maps and Ports.
Underwater world:
- Added underwater vegetation on the “Two Brothers” and “Hotspot” Maps.
- The underwater world has been added to the Maps “Haven”, “Sleeping Giant”, and “Crash Zone Alpha”.
Vegetation and animations
- On all Maps and Ports, tree models have become more detailed and varied.
- Birds, fish, waving flags and other moving objects have been added to maps and ports with HD textures. In the future, the number of animations on maps and ports will be increased.
Please note that all information in the development blog is preliminary. The final information will be published on WoWs game website.
source – wows devs blog
Aggiornamento del mare
La simulazione dell’acqua e l’aspetto visivo sono stati completamente rielaborati.
- Le onde ora hanno dinamiche realistiche, con altezze e forme diverse. Verrà creato un effetto di “dondolo” della nave sulle onde. Questa modifica, tuttavia, non influirà sul gameplay del gioco.
- Effetto scia della nave aggiornato.
- Aggiunto schiuma marina dinamica e grafica migliorata sulla superficie dell’acqua.
Texture HD
Aggiunte texture altamente dettagliate alle seguenti mappe: “Two Brothers” e “Hotspot”, nonché ai Porti “Filippine”, “San Pietroburgo” e “Twitch”.
Nei futuri aggiornamenti, continueremo a lavorare sul resto delle mappe e dei porti.
Mondo sottomarino:
- Aggiunta vegetazione sottomarina alle mappe “Two Brothers” e “Hotspot”.
- Il mondo sottomarino è stato aggiunto alle mappe “Haven”, “Sleeping Giant” e “Crash Zone” Alfa”.
Vegetazione e animazioni
- Su tutte le mappe e i porti, i modelli di alberi sono diventati più dettagliati e vari.
- Uccelli, pesci, bandiere sventolanti e altri oggetti in movimento sono stati aggiunti alle mappe e ai porti con texture HD. In futuro, il numero di animazioni su mappe e porti aumenterà.
Tieni presente che tutte le informazioni nel blog di sviluppo sono preliminari. Le informazioni finali saranno pubblicate sul sito web del gioco WoWs.