Devs adjusted the parameters of some ships based on testing results. The changes will be applied to the “Airstrike” armament, and the ships Repulse, Ragnar and Eendracht.
General changes to the “Airstrike” armament on Dutch cruisers:
- Reduced the time it takes for bombs to fall from 6 to 5 s.
X RAGNAR
- Main battery reload time decreased from 4 to 3.5 s.
VI REPULSE
- 180 degrees turn time reduced from 54 to 30 s.
With the release of Update 0.10.6, the following changes will come into effect:
VI REPULSE
- Maximum speed bonus of the “Engine Boost” consumable decreased from 15% to 10%.
X RAGNAR
- Action time of the “Surveillance Radar” consumable increased from 20 to 30 s.
- The main battery turrets can now rotate 360 degrees.
VII EENDRACHT
- Changed the “Airstrike” parameters:
- Maximum range increased from 10 to 11 km.
- Reduced the time it takes for bombs to fall from 6 to 5 s.
Please note that all information in the development blog is preliminary. . The final information will be published on our game’s website.
source – wows devs blog
Gli sviluppatori hanno modificato i parametri di alcune navi in base ai risultati dei test. Le modifiche verranno applicate all’armamento “Airstrike” e alle navi Repulse, Ragnar ed Eendracht.
Modifiche generali all’armamento “Airstrike” sugli incrociatori olandesi:
- Ridotto il tempo di caduta delle bombe da 6 a 5 s.
X RAGNAR
- Il tempo di ricarica della batteria principale è diminuito da 4 a 3,5 s.
VI REPULSO
- Tempo di virata di 180 gradi ridotto da 54 a 30 s.
Con il rilascio dell’aggiornamento 0.10.6, entreranno in vigore le seguenti modifiche:
VI REPULSE
- Bonus velocità massima del consumabile “Potenziamento motore” ridotto dal 15% al 10%.
X RAGNAR
- Il tempo di azione del consumabile “Radar di sorveglianza” è aumentato da 20 a 30 s.
- Le torrette della batteria principale ora possono ruotare di 360 gradi.
VII EENDRACHT
- Modificati i parametri “Attacco aereo”:
- Portata massima aumentata da 10 a 11 km.
- Ridotto il tempo necessario per la caduta delle bombe da 6 a 5 s.
Si prega di notare che tutte le informazioni nel blog di sviluppo sono preliminari. Le informazioni finali saranno pubblicate sul sito web del nostro gioco.